Wyszkoleni w korzystaniu z ciężkiego pancerza zrobią lepszy użytek z żelaznych, stalowych, krasnoludzkich, orkowych, ebonowych i daedrycznych zbroi.
Ciężki pancerz jest domeną wojowników. Zbroje tego typu dość skutecznie krępują ruchy, a przez to umiejętność jest zupełnie nieprzydatna zarówno magom, jak i złodziejom.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Pancernik | Poziom 1: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 20%. | - | - |
Poziom 2: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 40%. | 20 | Pancernik, poziom 1 | ||
Poziom 3: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 60%. | 40 | Pancernik, poziom 2 | ||
Poziom 4: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 80%. | 60 | Pancernik, poziom 3 | ||
Poziom 5: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 100%. | 80 | Pancernik, poziom 4 | ||
2 | Żelazne pięści | Ataki bez broni, ale w ciężkich rękawicach, zadają obrażenia większe o liczbę równą ich współczynnikowi zbroi. | 30 | Pancernik, poziom 1 |
3 | Miękkie lądowanie | Otrzymujesz połowę obrażeń od upadku, jeśli masz na sobie pełen ciężki pancerz - na głowie, korpusie, rękach i nogach. | 50 | Żelazne pięści |
4 | Krzepa | Ciężki pancerz nic nie waży i nie spowalnia po założeniu. | 70 | Miękkie lądowanie |
5 | Dopasowane blachy | 25% premii do pancerza, jeśli masz na sobie pełen ciężki pancerz - na głowie, korpusie, rękach i nogach. | 30 | Pancernik, poziom 1 |
6 | Mocna głowa | O 50% zmniejsza szanse na wytrącenie z równowagi, jeśli nosisz tylko ciężki pancerz. | 50 | Dopasowane blachy |
7 | Pełen zestaw | Dodatkowe 25% premii do pancerza w razie zastosowania pełnego zestawu ciężkiego pancerza. | 70 | Mocna głowa |
8 | Odbijanie ciosów | 10% szans na odbicie ataku bronią do walki wręcz na wroga - o ile nosisz ciężki pancerz na głowie, korpusie, rękach i nogach. | 100 | Pełen zestaw |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Gharol | Ekspert | Dushnikh Yal, twierdza orków na południowy-wschód od Markart | brak |
Farkas | Mistrz | Jorrvaskr, Biała Grań | Musisz być członkiem Towarzyszy. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
2920, Śródrocze, księga 6 | Czarna Przystań - na kamiennym stole, w południowej części kompleksu | |
Fort Dunstad - więzienie, na półce | ||
Morthal - strażnica, za beczką, nieopodal paleniska | ||
Przejście Dojmującego Chłodu - w pierwszym pomieszczeniu, na ziemi | ||
Opowieść Hallgerda | Biała Grań - Jorrvaskr, na stoliku | |
Strażnica Mgły - komnata przywódcy bandytów, na stoliku | ||
Strażnica w Rift - na szczycie wieży | ||
Orsinium i Orkowie | Cienisty Zagajnik - w drugiej sali, blisko wody | |
Dushnikh Yal - piwnica | ||
Fort Zabójczy Młot - kopalnia, na stole w najniższej części szybu | ||
Jaskinia Zaginionego Noża - w zapadniętej części, na stole | ||
Kopalnia Kamienne Bajoro - na platformie, na stole | ||
Rycerze Dziewięciorga | Komnata Czujnych w Bieli - w dolnej części | |
Narzulbur - długi dom Mauhulakha | ||
Skała Gulduna - w centrum obozowiska | ||
Wichrowy Tron - Pałac Królów, na piętrze, pierwszy pokój na lewo, na regale | ||
Starożytne opowieści Dwemerów: Chimavarmidium | Gniazdo na Wietrznej Rubieży - na stoliku przy wejściu | |
Kopalnia Złota Skała - w ślepym zaułku, przy posłaniu | ||
Markart - wieża Calcelma |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!