Ciężki pancerz

Vademecum gry TES V: Skyrim

Wyszkoleni w korzystaniu z ciężkiego pancerza zrobią lepszy użytek z żelaznych, stalowych, krasnoludzkich, orkowych, ebonowych i daedrycznych zbroi.

Ciężki pancerz jest domeną wojowników. Zbroje tego typu dość skutecznie krępują ruchy, a przez to umiejętność jest zupełnie nieprzydatna zarówno magom, jak i złodziejom.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Ciężki pancerz 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Pancernik Poziom 1: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 20%. - -
Poziom 2: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 40%. 20 Pancernik, poziom 1
Poziom 3: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 60%. 40 Pancernik, poziom 2
Poziom 4: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 80%. 60 Pancernik, poziom 3
Poziom 5: Zwiększa współczynnik zbroi dla ciężkich pancerzy o 100%. 80 Pancernik, poziom 4
2 Żelazne pięści Ataki bez broni, ale w ciężkich rękawicach, zadają obrażenia większe o liczbę równą ich współczynnikowi zbroi. 30 Pancernik, poziom 1
3 Miękkie lądowanie Otrzymujesz połowę obrażeń od upadku, jeśli masz na sobie pełen ciężki pancerz - na głowie, korpusie, rękach i nogach. 50 Żelazne pięści
4 Krzepa Ciężki pancerz nic nie waży i nie spowalnia po założeniu. 70 Miękkie lądowanie
5 Dopasowane blachy 25% premii do pancerza, jeśli masz na sobie pełen ciężki pancerz - na głowie, korpusie, rękach i nogach. 30 Pancernik, poziom 1
6 Mocna głowa O 50% zmniejsza szanse na wytrącenie z równowagi, jeśli nosisz tylko ciężki pancerz. 50 Dopasowane blachy
7 Pełen zestaw Dodatkowe 25% premii do pancerza w razie zastosowania pełnego zestawu ciężkiego pancerza. 70 Mocna głowa
8 Odbijanie ciosów 10% szans na odbicie ataku bronią do walki wręcz na wroga - o ile nosisz ciężki pancerz na głowie, korpusie, rękach i nogach. 100 Pełen zestaw
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Gharol Ekspert Dushnikh Yal, twierdza orków na południowy-wschód od Markart brak
Farkas Mistrz Jorrvaskr, Biała Grań Musisz być członkiem Towarzyszy.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Śródrocze, księga 6 2920, Śródrocze, księga 6 Czarna Przystań - na kamiennym stole, w południowej części kompleksu
Fort Dunstad - więzienie, na półce
Morthal - strażnica, za beczką, nieopodal paleniska
Przejście Dojmującego Chłodu - w pierwszym pomieszczeniu, na ziemi
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Opowieść Hallgerda Opowieść Hallgerda Biała Grań - Jorrvaskr, na stoliku
Strażnica Mgły - komnata przywódcy bandytów, na stoliku
Strażnica w Rift - na szczycie wieży
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Orsinium i Orkowie Orsinium i Orkowie Cienisty Zagajnik - w drugiej sali, blisko wody
Dushnikh Yal - piwnica
Fort Zabójczy Młot - kopalnia, na stole w najniższej części szybu
Jaskinia Zaginionego Noża - w zapadniętej części, na stole
Kopalnia Kamienne Bajoro - na platformie, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Rycerze Dziewięciorga Rycerze Dziewięciorga Komnata Czujnych w Bieli - w dolnej części
Narzulbur - długi dom Mauhulakha
Skała Gulduna - w centrum obozowiska
Wichrowy Tron - Pałac Królów, na piętrze, pierwszy pokój na lewo, na regale
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Starożytne opowieści Dwemerów: Chimavarmidium Starożytne opowieści Dwemerów: Chimavarmidium Gniazdo na Wietrznej Rubieży - na stoliku przy wejściu
Kopalnia Złota Skała - w ślepym zaułku, przy posłaniu
Markart - wieża Calcelma
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie