Kowalstwo

Vademecum gry TES V: Skyrim

Sztuka wytwarzania broni i zbroi z surowych materiałów.

Kolejna z umiejętności, bez których można się obyć, jednak jest przydatna przede wszystkim do zarabiania pieniędzy - zwłaszcza na początku gry. Jeśli nie czujesz w sobie jednak powołania do bycia kowalem, niewiele stracisz - najlepsze pancerze oraz broń i tak są ukryte w różnych zakątkach Skyrim.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Kowalstwo 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Kowalstwo stalowe Pozwala tworzyć w kuźniach stalowe pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. - -
2 Magiczny kowal Pozwala ulepszać magiczny oręż i pancerze. 60 Kowalstwo stalowe
3 Kowalstwo elfów Pozwala tworzyć w kuźniach elfie pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 30 Kowalstwo stalowe
4 Zaawansowane kowalstwo Pozwala tworzyć w kuźniach pancerze łuskowe i płytowe oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 50 Kowalstwo elfów
5 Kowalstwo szklane Pozwala tworzyć w kuźniach szklane pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 70 Zaawansowane kowalstwo
6 Kowalstwo krasnoludów Pozwala tworzyć w kuźniach krasnoludzkie pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 30 Kowalstwo stalowe
7 Kowalstwo orków Pozwala tworzyć w kuźniach orkowe pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 50 Kowalstwo krasnoludów
8 Kowalstwo ebonowe Pozwala tworzyć w kuźniach ebonowe pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 80 Kowalstwo orków
9 Kowalstwo daedr Pozwala tworzyć w kuźniach daedryczne pancerze i broń oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 90 Kowalstwo ebonowe
10 Smocza zbroja Pozwala tworzyć w kuźniach smocze pancerze oraz ulepszać je dwa razy skuteczniej. 100 Kowalstwo szklane lub kowalstwo daedr
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Ghorza gra-Bagol Pospolity Warsztat kowalski, Markart brak
Balimund Ekspert Warsztat kowalski, Pęknina Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
Eorlund Siwo-Włosy Mistrz Gwiezdna Kuźnia, Biała Grań Musisz być członkiem Towarzyszy.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Ostatnia pochwa Akrasha Ostatnia pochwa Akrasha Fort Sungard, zbrojownia
Skała Wisielców - na stole, w pobliżu części sypialnej
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Serce Anequiny Cherima Serce Anequiny Cherima Grota Złamanych Wioseł - w pobliżu warsztatu kowalskiego
Gwiazda Zaranna - Kopalnia Żywego Srebra, na skrzyni, przy palenisku
Morvunskar - na parterze, obok kuźni
Źródlana Czeluść - wewnątrz zatopionego kufra
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Wykuwanie ciężkiej zbroi Wykuwanie ciężkiej zbroi Kopalnia Wygwizdów - przy beczkach nieopodal paleniska
Kopalnia Zamroczna - tuż przed wejściem do środka
Samotnia - magazyn Kompanii Wschodniocesarskiej
Sosnowa Grota - wśród kości
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Wykuwanie lekkiej zbroi Wykuwanie lekkiej zbroi Falkret - dom Loda, na beczce w piwnicy
Obóz Cichych Księżyców - przy kuźni
Twierdza Pęknietego Kła - przy kuźni
Żarzący Okruch - przy kuźni, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Wyzwanie dla płatnerza Wyzwanie dla płatnerza Biała Grań - Gwiezdna Kuźnia
Czarna Przystań - Wieża Mzark, w pierwszym pomieszczeniu
Kopalnia Wąwóz Żółci - na stole, w najniższej części szybu
Mor Khazgur - przy kuźni
Pęknina - Spalony Młot, przy stoliku
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie