Umiejętność skrytego opróżniania kieszeni pozwala niepostrzeżenie okradać innych. Wyszkolony kieszonkowiec ma większą szansę powodzenia i częściej znajduje kosztowne przedmioty.
Kradzież to domena wszelkiej maści łotrzyków. Naturalnie, pewne zdolności nie zaszkodzą również wojownikowi czy magowi, jednakże w ich przypadku nie należy tego drzewka rozwijać priorytetowo.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Zwinne palce | Poziom 1: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 20%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. | - | - |
Poziom 2: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 40%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. | 20 | Zwinne palce, poziom 1 | ||
Poziom 3: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 60%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. | 40 | Zwinne palce, poziom 2 | ||
Poziom 4: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 80%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. | 60 | Zwinne palce, poziom 3 | ||
Poziom 5: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 100%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. | 80 | Zwinne palce, poziom 4 | ||
2 | Nocny złodziejaszek | Szanse udanej kradzieży kieszonkowej na śpiącym celu wzrastają o 25%. | 30 | Zwinne palce, poziom 1 |
3 | Zatrucie | Po cichu szkodź wrogom, umieszczając truciznę w ich kieszeniach. | 40 | Nocny złodziejaszek |
4 | Dodatkowe kieszenie | Udźwig zwiększa się o 100 punktów. | 50 | Nocny złodziejaszek |
5 | Rzezimieszek | Kradzież kieszonkowa jest o 50% łatwiejsza. | 40 | Nocny złodziejaszek |
6 | Klucznik | Kradzież kieszonkowa kluczy niemal zawsze się udaje. | 60 | Rzezimieszek |
7 | Odwrócenie uwagi | Umożliwia kradzież wyposażonego oręża. | 70 | Rzezimieszek |
8 | Doskonałe wyczucie | Umożliwia kradzież wyposażonych przedmiotów. | 100 | Odwrócenie uwagi |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Silda Niewidoczna | Ekspert | Ulice Wichrowego Tronu | brak |
Vipir Szybkonogi | Mistrz | Gildia Złodziei, Pęknina | Gildii Złodziei. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
Aevar Pieśniarz-Głazów | Morthal - dom Thonnira | |
Mroczna Jama - przy obozowisku, nieopodal wejścia | ||
Valkygg - w południowej części, na podłodze przy wiszącym szkielecie | ||
Poradnik dobrego złodzieja | Falkret - długi dom jarla, pokój po prawej na parterze | |
Fort Sungard - karcer | ||
Oko Mary - w otwartej skrzyni, wraz z kilkoma innymi księgami | ||
Posiadłość Złotoblask - kanały, w bocznej komnacie, przy szkielecie | ||
Skradzione cienie | Pęknina - sierociniec Izba Chwały, w sypialni Constance | |
Słowicza Komnata - w głównej sali, na stole | ||
Szczelina Zaranna - na stole w jednym z ostatnich pomieszczeń | ||
Złodziej | Czarnygłaz - świątynia, nieco za pierwszą zagadkę z obrotowymi stelami | |
Leże Srebrnej Zaspy - w jednym z końcowych pomieszczeń, pomiędzy ludzkimi szczątkami | ||
Nora Szulera - przy posłaniu we wschodniej części jaskini | ||
Wichrowy Tron - argoniańskie skupisko | ||
Żebrak | Kryjówka Żelaznych Pleców - na stole | |
Pęknina - Spalnia Haelgi, na piętrze | ||
Pęknina - Szczurze Nory, na stole w sali w pobliżu mostu |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!