Kradzież

Vademecum gry TES V: Skyrim

Umiejętność skrytego opróżniania kieszeni pozwala niepostrzeżenie okradać innych. Wyszkolony kieszonkowiec ma większą szansę powodzenia i częściej znajduje kosztowne przedmioty.

Kradzież to domena wszelkiej maści łotrzyków. Naturalnie, pewne zdolności nie zaszkodzą również wojownikowi czy magowi, jednakże w ich przypadku nie należy tego drzewka rozwijać priorytetowo.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Kradzież 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Zwinne palce Poziom 1: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 20%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. - -
Poziom 2: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 40%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. 20 Zwinne palce, poziom 1
Poziom 3: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 60%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. 40 Zwinne palce, poziom 2
Poziom 4: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 80%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. 60 Zwinne palce, poziom 3
Poziom 5: Premia do kradzieży kieszonkowej w wysokości 100%. Waga i wartość przedmiotów zmniejszają szanse powodzenia. 80 Zwinne palce, poziom 4
2 Nocny złodziejaszek Szanse udanej kradzieży kieszonkowej na śpiącym celu wzrastają o 25%. 30 Zwinne palce, poziom 1
3 Zatrucie Po cichu szkodź wrogom, umieszczając truciznę w ich kieszeniach. 40 Nocny złodziejaszek
4 Dodatkowe kieszenie Udźwig zwiększa się o 100 punktów. 50 Nocny złodziejaszek
5 Rzezimieszek Kradzież kieszonkowa jest o 50% łatwiejsza. 40 Nocny złodziejaszek
6 Klucznik Kradzież kieszonkowa kluczy niemal zawsze się udaje. 60 Rzezimieszek
7 Odwrócenie uwagi Umożliwia kradzież wyposażonego oręża. 70 Rzezimieszek
8 Doskonałe wyczucie Umożliwia kradzież wyposażonych przedmiotów. 100 Odwrócenie uwagi
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Silda Niewidoczna Ekspert Ulice Wichrowego Tronu brak
Vipir Szybkonogi Mistrz Gildia Złodziei, Pęknina Gildii Złodziei.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Aevar Pieśniarz-Głazów Aevar Pieśniarz-Głazów Morthal - dom Thonnira
Mroczna Jama - przy obozowisku, nieopodal wejścia
Valkygg - w południowej części, na podłodze przy wiszącym szkielecie
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Poradnik dobrego złodzieja Poradnik dobrego złodzieja Falkret - długi dom jarla, pokój po prawej na parterze
Fort Sungard - karcer
Oko Mary - w otwartej skrzyni, wraz z kilkoma innymi księgami
Posiadłość Złotoblask - kanały, w bocznej komnacie, przy szkielecie
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Skradzione cienie Skradzione cienie Pęknina - sierociniec Izba Chwały, w sypialni Constance
Słowicza Komnata - w głównej sali, na stole
Szczelina Zaranna - na stole w jednym z ostatnich pomieszczeń
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Złodziej Złodziej Czarnygłaz - świątynia, nieco za pierwszą zagadkę z obrotowymi stelami
Leże Srebrnej Zaspy - w jednym z końcowych pomieszczeń, pomiędzy ludzkimi szczątkami
Nora Szulera - przy posłaniu we wschodniej części jaskini
Wichrowy Tron - argoniańskie skupisko
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Żebrak Żebrak Kryjówka Żelaznych Pleców - na stole
Pęknina - Spalnia Haelgi, na piętrze
Pęknina - Szczurze Nory, na stole w sali w pobliżu mostu
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie