Przemiana

Vademecum gry TES V: Skyrim

Szkoła przemiany zajmuje się manipulacją światem fizycznym i rządzącymi nim prawami. Umożliwia rzucanie takich czarów, jak Oddychanie Pod Wodą czy Magiczna Ochrona oraz Paraliż.

Zaklęcia przemiany są dosyć uniwersalne i przydadzą się każdej postaci. Najwięcej skorzystają na nich magowie; wojownicy oraz łotrzycy mogą sobie odpuścić rozwijanie większości drzewka i stosować zamiast zaklęć odpowiednie mikstury - choć nie jest to najtańsze rozwiązanie.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Przemiana 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Przemiana (nowicjusz) Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. - -
2 Przemiana oburącz Rzucanie oburącz czarów przemiany skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. 20 Przemiana (nowicjusz)
3 Przemiana (uczeń) Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. 25 Przemiana (nowicjusz)
4 Magiczny pancerz Poziom 1: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają dwa razy lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. 30 Przemiana (uczeń)
Poziom 2: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają 2.5 raza lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. 50 Magiczny pancerz, poziom 1
Poziom 3: Czary ochronne, takie jak Kamienne Ciało, działają trzy razy lepiej, jeśli nie nosisz pancerza. 70 Magiczny pancerz, poziom 2
5 Odporność na magię Poziom 1: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 10% słabsze. 30 Przemiana (uczeń)
Poziom 2: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 20% słabsze. 50 Odporność na magię, poziom 1
Poziom 3: Efekty czarów skierowanych na ciebie są o 30% słabsze. 70 Odporność na magię, poziom 2
6 Przemiana (czeladnik) Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. 50 Przemiana (uczeń)
7 Trwałość Czary przemiany trwają dłużej. 70 Przemiana (czeladnik)
8 Przemiana (ekspert) Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. 75 Przemiana (czeladnik)
9 Atronach Wchłania 30% magii z każdego czaru, który cię trafia. 100 Przemiana (ekspert)
10 Przemiana (mistrz) Pozwala rzucać czary przemiany na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. 100 Przemiana (ekspert)
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Dravynea Tkająca Kamień Ekspert Gajkyne, na południe od Wichrowego Tronu brak
Tolfdir Mistrz Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Bravil Bravil Farma Winnych-Dzbanów - wewnątrz domu, nad kominkiem
Markart - Gród Podkamień, na stole w pobliżu tronu
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Księżycowy Lorkhan Księżycowy Lorkhan Kieł Faldara - na półce, na szczycie jednej z wież
Latarnia morska w Samotni - w komnacie Mazoki
Mzulft - kotłownia, na stole za zamkniętymi drzwiami
Zdradliwy Stok - na stole w centralnym pomiesczeniu
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Oddychanie wodą Oddychanie wodą Głębia Ilinalty - w podwodnym pomieszczeniu
Jaskinia Łaminoga - na beczce w jednym z namiotów
Zimowa Twierdza - dom Kraldara, na półce
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Rzeczywistość oraz inne kłamstwa Rzeczywistość oraz inne kłamstwa Bthardamz - Arcanex, jest w posiadaniu Orchendora
Farma Śnieżnych-Stóp - w piwnicy
Pęknina - dom Marise Aravel, na półce
Yngvild - sala tronowa, tuż obok tronu
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Sithis Sithis Nchuand-Zel - przy posłaniu, na drodze wiodącej do pokoju kontrolnego
Sanktuarium Mrocznego Bractwa - w pierwszej sali
Wieża Kamiennej Kołyski - na drugim piętrze
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie