Przywołanie

Vademecum gry TES V: Skyrim

Szkoła przywołania pozwala przyzywać umarłych i istoty z Otchłani. Ułatwia też rzucanie takich czarów, jak Pułapka Duszy czy Więź.

Umiejętności przywołania są zasadniczo dość potężne, jednakże swoją prawdziwą moc objawiają dopiero po zainwestowaniu w niemal całe drzewko perków. To transakcja raczej nieopłacalna dla wojowników i złodziei, może poza zdolnością chwytania dusz zaklętą bronia, choć i ten w ten efekt lepiej wyposażyć "materialny" oręż. Dla magów zaklęcia i umiejętności z tej szkoły mogą jednak stanowić znaczące wsparcie.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Przywołanie 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Przywołanie (nowicjusz) Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. - -
2 Przywołanie oburącz Rzucanie oburącz czarów przywołania skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o efekcie trwania dłuższym niż zwykle. 20 Przywołanie (nowicjusz)
3 Przywoływacz Poziom 1: Pozwala przywoływać atronachy lub ożywiać zwłoki na dwukrotnie większym obszarze. 30 Przywołanie (nowicjusz)
Poziom 2: Pozwala przywoływać atronachy lub ożywiać zwłoki na trzykrotnie większym obszarze. 70 Przywoływacz, poziom 1
4 Atromanta Przyzywa atronachy na dwukrotnie dłuższy czas. 40 Przywołanie (nowicjusz)
5 Potęga żywiołów Przywołane atronachy są o 50% potężniejsze. 80 Atromanta
6 Nekromanta Nieumarli są ożywiani na dłuższy czas. 40 Przywołanie (nowicjusz)
7 Mroczne dusze Wskrzeszeni nieumarli mają 100 punktów zdrowia więcej. 70 Nekromanta
8 Bliźniacze dusze Możesz kontrolować jednocześnie dwa atronachy lub ożywione zombie. 100 Potęga żywiołów lub Mroczne dusze
9 Mistyczna więź Zaklęta broń zadaje większe obrażenia. 20 Przywołanie (nowicjusz)
10 Złodziej dusz Zaklęta broń rzuca na cele Pułapkę Duszy. 30 Mistyczna więź
11 Zaklęcie Otchłani Zaklęta broń odpędzi przyzwane i odegna wskrzeszone stworzenia. 50 Złodziej dusz
12 Przywołanie (uczeń) Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. 25 Przywołanie (nowicjusz)
13 Przywołanie (czeladnik) Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. 50 Przywołanie (uczeń)
14 Przywołanie (ekspert) Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. 75 Przywołanie (czeladnik)
15 Przywołanie (mistrz) Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. 100 Przywołanie (ekspert)
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Runil Pospolity Komnata Umarłych, Falkret brak
Phinis Gestor Ekspert Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
Falion Mistrz Dom Faliona, Morthal
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Domowe Ognisko, księga 9 2920, Domowe Ognisko, księga 9 Gwiazda Zaranna - Moździerz i tłuczek, pod ladą
Oszroniony Kurhan - na stoliku w ostatnim pomieszczeniu
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Pierwsze Mrozy, księga 10 2920, Pierwsze Mrozy, księga 10 Rozpadlina Rozdartej Skały - na postumencie w kawernie, w której jest smocza ściana
Wichrowy Tron - dom Belyna Hlaalu, za szafą na piętrze
Żelazny Kurhan - jest właśnością Beem-Ja
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Mosty graniczne Mosty graniczne Labyrinthian - Labirynt Shalidora (2 egzemplarze)
Reduta przy Złamanej Wieży - w komnacie należącej do Renegata Serca-Róży
Wieża strażnicza na rozdrożu - w namiocie nekromanty
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Podopieczni Wojownika Podopieczni Wojownika Jaskinia Poronień - na ziemi, w drugiej kawernie, przed wejściem do kolejnego tunelu
Markart - Gród Podkamień, na stoliku w komnatach jarla
Przełęcz Kruchej Piszczeli - w pobliżu stołu zaklinacza
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Wrota Otchłani Wrota Otchłani Falkret - Komnata Umarłych, pod łóżkiem
Głębia Ilinalty - Potop Ilinalty, na stole w pierwszej komnacie
Jaskinia Granicznego Urwiska - na półce, w sali za pierwszym rozwidleniem korytarzy
Twierdza Zabójczego Blasku - na postumencie w komnacie najbardziej wysuniętej na zachód
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie