Przywracanie

Vademecum gry TES V: Skyrim

Szkoła przywracania zapewnia kontrolę nad siłami życiowymi. Ułatwia rzucanie takich czarów, jak Leczenie czy Odpędzanie Nieumarłych, a także czarów ochronnych.

Przywracanie jest bardzo ważną umiejętnością dla każdego maga. Może okazać się równie przydatne wojownikom, ponieważ pozwala im uniezależnić się od misktur lecznicczych i poprawiających atrybuty.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Przywracanie 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Przywracanie (nowicjusz) Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. - -
2 Drugi oddech Czary lecznicze przywracają również kondycję. 40 Przywracanie (nowicjusz)
3 Regeneracja Zaklęcia lecznicze są o 50% skuteczniejsze. 20 Przywracanie (nowicjusz)
4 Nekromag Wszystkie czary rzucane na nieumarłych stają się skuteczniejsze. 70 Regeneracja
5 Tarcza wchłaniania Czary ochronne regenerują twój poziom magii, gdy trafi cię zaklęcie. 60 Przywracanie (nowicjusz)
6 Przywracanie (uczeń) Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. 25 Przywracanie (nowicjusz)
7 Przywracanie (czeladnik) Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. 50 Przywracanie (uczeń)
8 Przywracanie (ekspert) Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. 75 Przywracanie (czeladnik)
9 Przywracanie (mistrz) Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. 100 Przywracanie (ekspert)
10 Więź magiczna Poziom 1: Regeneracja magii jest o 25% szybsza. 30 Przywracanie (nowicjusz)
Poziom 2: Regeneracja magii jest o 50% szybsza. 60 Więź magiczna, poziom 1
11 Uniknięcie Śmierci Raz dziennie przywraca automatycznie 250 punktów życia, jeśli ich wartość spadnie poniżej 10%. 90 Więź magiczna, poziom 1
12 Przywracanie oburącz Rzucanie oburącz czarów przywracania skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. 20 Przywracanie (nowicjusz)
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Carcette Ekspert Komnata Czujnych na terenie Bieli brak
Colette Marence Ekspert Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
Danica Piękno-Wiosny Mistrz Świątynia Kynaret, Biała Grań Musisz ukończyć wcześniej zadanie Błogosławieństwo natury.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Deszczowa Dłoń, księga 4 2920, Deszczowa Dłoń, księga 4 Jaskinia Urwiska Ślepców - jest własnością Petry
Markart - Komnata Umarłych, na półce obok łóżka kapłana
Morthal - dom Faliona, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Exodus Exodus Forelhost - krypta, na regale w trzecim pomieszczeniu
Jaskinia Hoba - na stole przy laboratorium alchemicznym
Sygnał Stendarra - przy posłaniu
Zimowa Twierdza - gospoda Zmrożone Palenisko, w piwnicy, pomiędzy skrzynią a słupem
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Nazad Nazad Biała Grań - świątynia Kynaret
Ponura Rubież - na beczce, nieopodal wejścia do drugiego tunelu
Punkt Zawietrzny - na postumencie na szczycie wieży
Valthume - na kamiennym stole w centrum ruin
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Tajemnica Talary, cz. II Tajemnica Talary, cz. II Kryształowa Jaskinia - przy zwłokach Gadnora
Mroźna latarnia morska - na stoliku, na parterze
Ragnvald - krypty, na stole za kufrem
Sanktuarium Staroblasku - na kamieniach przy stawie
Ustengrav - na kamiennej półce przy urnach
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Uwagi na temat filogenezy i biologii ras Uwagi na temat filogenezy i biologii ras Avanchnzel - Animunkulatorium, na stole we wschodniej części
Farma Sztywniaka - na półce
Morthal - gospoda Ustronna Przystań, przy szafie w jednym z pokojów
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie