Szkoła przywracania zapewnia kontrolę nad siłami życiowymi. Ułatwia rzucanie takich czarów, jak Leczenie czy Odpędzanie Nieumarłych, a także czarów ochronnych.
Przywracanie jest bardzo ważną umiejętnością dla każdego maga. Może okazać się równie przydatne wojownikom, ponieważ pozwala im uniezależnić się od misktur lecznicczych i poprawiających atrybuty.
Perki
L.p. | Nazwa | Opis | Wym. poziom umiej. | Wym. perk |
1 | Przywracanie (nowicjusz) | Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. | - | - |
2 | Drugi oddech | Czary lecznicze przywracają również kondycję. | 40 | Przywracanie (nowicjusz) |
3 | Regeneracja | Zaklęcia lecznicze są o 50% skuteczniejsze. | 20 | Przywracanie (nowicjusz) |
4 | Nekromag | Wszystkie czary rzucane na nieumarłych stają się skuteczniejsze. | 70 | Regeneracja |
5 | Tarcza wchłaniania | Czary ochronne regenerują twój poziom magii, gdy trafi cię zaklęcie. | 60 | Przywracanie (nowicjusz) |
6 | Przywracanie (uczeń) | Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. | 25 | Przywracanie (nowicjusz) |
7 | Przywracanie (czeladnik) | Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. | 50 | Przywracanie (uczeń) |
8 | Przywracanie (ekspert) | Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. | 75 | Przywracanie (czeladnik) |
9 | Przywracanie (mistrz) | Pozwala rzucać czary przywracania na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. | 100 | Przywracanie (ekspert) |
10 | Więź magiczna | Poziom 1: Regeneracja magii jest o 25% szybsza. | 30 | Przywracanie (nowicjusz) |
Poziom 2: Regeneracja magii jest o 50% szybsza. | 60 | Więź magiczna, poziom 1 | ||
11 | Uniknięcie Śmierci | Raz dziennie przywraca automatycznie 250 punktów życia, jeśli ich wartość spadnie poniżej 10%. | 90 | Więź magiczna, poziom 1 |
12 | Przywracanie oburącz | Rzucanie oburącz czarów przywracania skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. | 20 | Przywracanie (nowicjusz) |
Trenerzy
Trener | Poziom | Lokalizacja | Dodatkowe wymagania |
Carcette | Ekspert | Komnata Czujnych na terenie Bieli | brak |
Colette Marence | Ekspert | Akademia w Zimowej Twierdzy | Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy. |
Danica Piękno-Wiosny | Mistrz | Świątynia Kynaret, Biała Grań | Musisz ukończyć wcześniej zadanie Błogosławieństwo natury. |
Księgi umiejętności
Okładka | Tytuł | Lokalizacje |
2920, Deszczowa Dłoń, księga 4 | Jaskinia Urwiska Ślepców - jest własnością Petry | |
Markart - Komnata Umarłych, na półce obok łóżka kapłana | ||
Morthal - dom Faliona, na stole | ||
Exodus | Forelhost - krypta, na regale w trzecim pomieszczeniu | |
Jaskinia Hoba - na stole przy laboratorium alchemicznym | ||
Sygnał Stendarra - przy posłaniu | ||
Zimowa Twierdza - gospoda Zmrożone Palenisko, w piwnicy, pomiędzy skrzynią a słupem | ||
Nazad | Biała Grań - świątynia Kynaret | |
Ponura Rubież - na beczce, nieopodal wejścia do drugiego tunelu | ||
Punkt Zawietrzny - na postumencie na szczycie wieży | ||
Valthume - na kamiennym stole w centrum ruin | ||
Tajemnica Talary, cz. II | Kryształowa Jaskinia - przy zwłokach Gadnora | |
Mroźna latarnia morska - na stoliku, na parterze | ||
Ragnvald - krypty, na stole za kufrem | ||
Sanktuarium Staroblasku - na kamieniach przy stawie | ||
Ustengrav - na kamiennej półce przy urnach | ||
Uwagi na temat filogenezy i biologii ras | Avanchnzel - Animunkulatorium, na stole we wschodniej części | |
Farma Sztywniaka - na półce | ||
Morthal - gospoda Ustronna Przystań, przy szafie w jednym z pokojów | ||
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach. |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!