Retoryka

Vademecum gry TES V: Skyrim

Umiejętność perswazji może zostać użyta do wytargowania lepszych cen u kupców, oraz do przekonania innych do zrobienia tego, o co prosisz.

Retoryka otwiera wiele nowych możliwości, dlatego warto tę umiejętność rozwijać bez względu na preferowany styl gry. Być może nie na początku, kiedy są ważniejsze perki do wykupienia, lecz z czasem warto poświęcać tej umiejętności coraz więcej punktów.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Retoryka 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Targowanie Poziom 1: Ceny kupna i sprzedaży są o 10% korzystniejsze. - -
Poziom 2: Ceny kupna i sprzedaży są o 15% korzystniejsze. 20 Targowanie, poziom 1
Poziom 3: Ceny kupna i sprzedaży są o 20% korzystniejsze. 40 Targowanie, poziom 2
Poziom 4: Ceny kupna i sprzedaży są o 25% korzystniejsze. 60 Targowanie, poziom 3
Poziom 5: Ceny kupna i sprzedaży są o 30% korzystniejsze. 80 Targowanie, poziom 4
2 Atrakcyjność W interesach z płcią przeciwną dostaniesz o 10% korzystniejsze ceny. 30 Targowanie, poziom 1
3 Kupiec Pozwala sprzedać dowolny przedmiot dowolnemu kupcowi. 50 Atrakcyjność
4 Inwestor Pozwala zainwestować 500 sztuk złota u sklepikarza, by zwiększyć na stałe ilość posiadanego przez niego złota. 70 Kupiec
5 Paser Umożliwia przehandlowanie skradzionych towarów u każdego kupca, w którego wcześniej zainwestowano. 90 Inwestor
6 Magnat kupiecki Każdy kupiec na świecie zyskuje po 1000 sztuk złota na handel. 100 Paser
7 Panie władzo... Umożliwia przekupywanie strażników, by ignorowali przestępstwa. 30 Targowanie, poziom 1
8 Perswazja Próby perswazji prostsze o 30%. 50 Panie władzo...
9 Zastraszenie Dwukrotnie skuteczniejsze zastraszanie. 70 Perswazja
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Dro'marash Pospolity Karawana Ahkariego, podróżuje pomiędzy Gwiazdą Zaranną a Pękniną brak
Revyn Sadri Pospolity Używane towary Sadriego, Wichrowy Tron Musisz wcześniej wykonać zadanie To zawsze tam było.
Ogmund Ekspert Gospoda Srebrno-Krwista, Markart brak
Giraud Gemane Mistrz Akademia Bardów, Samotnia brak
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Drugi Siew, księga 5 2920, Drugi Siew, księga 5 Bastion w Wichrowym Brzasku - na piedestale w komnacie przywódcy wampirów
Kamieniogórze - dom Sorli
Kaplica Zenithara - na wschód od Pomnika Gjukara
Wichrowy Tron - Używane Towary Sadriego, pod ladą
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Biografia Wilczej Królowej Biografia Wilczej Królowej Biała Grań - Sklep wielobranżowy Belethora, na półce, na lewo od lady
Bthardamz - siedziba, na stole za zamkniętymi drzwiami
Ostoja Kłamcy - na półce w jednej z sypialń
Samotnia - Błękitny Pałac, komnaty jarla
Tartak Angiego - wspólny dom, na stoliku przy łóżku
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Gra w kupowanie Gra w kupowanie Kaplica Peryite - na stole obok laboratorium alchemicznego
Samotnia - Akademia Bardów, w sali po prawej na piętrze
Samotnia - magazyn Kompanii Wschodniocesarskiej, na półce
Wytchnienie Umrzyków - we wschodniej części, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Taniec w ogniu, tom 6 Taniec w ogniu, tom 6 Chata Meeko - na beczce
Czarna Przystań - Komnata Debat, w sali za metalową bramą
Falkret - Trunek Truposza, pod ladą
Wybredny Ropuch - w kajucie kapitana
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Taniec w ogniu, tom 7 Taniec w ogniu, tom 7 Angarvunde - na stole przed wejściem do ruin
Markart - Arnleif i synowie, na jednej ze skrzyń
Mzinchaleft - w komnacie Maluril
Pęknina - Zaułek Nędzarzy, na północ od wejścia
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie