Zniszczenie

Przewodnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Szkoła zniszczenia pozwala okiełznać energię ognia, mrozu i porażania. Dzięki niej łatwiej rzucać takie czary, jak Kula Ognista, Lodowy Kolec czy Błyskawica.

Zniszczenie jest absolutnym niezbędnikiem każdego maga. Może się również przydać wojownikom, którzy w ten sposób zwiększą swój wachlarz zdolności bojowych.

Perki

Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Umiejętności - Zniszczenie 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Zniszczenie (nowicjusz) Pozwala rzucać czary zniszczenia na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii. - -
2 Szalejące płomienie Poziom 1: Czary ogniowe zadają obrażenia większe o 25%. 30 Zniszczenie (nowicjusz)
Poziom 2: Czary ogniowe zadają obrażenia większe o 50%. 60 Szalejące płomienie, poziom 1
3 Intensywne płomienie Ataki zadające obrażenia od ognia zmuszają cel do ucieczki, jeśli ma on niski poziom zdrowia. 50 Szalejące płomienie, poziom 1
4 Dotkliwy mróz Poziom 1: Czary mrozu zadają obrażenia większe o 25%. 30 Zniszczenie (nowicjusz)
Poziom 2: Czary mrozu zadają obrażenia większe o 50%. 60 Dotkliwy mróz, poziom 1
5 Zamrożenie Ataki zadające obrażenia od mrozu paraliżują cel, jeśli ma on niski poziom zdrowia. 60 Dotkliwy mróz, poziom 1
6 Przeszywające pioruny Poziom 1: Czary porażeniowe zadają obrażenia większe o 25%. 30 Zniszczenie (nowicjusz)
Poziom 2: Czary porażeniowe zadają obrażenia większe o 50%. 60 Przeszywające pioruny, poziom 1
7 Dezintegracja Ataki zadające obrażenia od porażeń niszczą cel, jeśli ma on niski poziom zdrowia. 70 Przeszywające pioruny, poziom 1
8 Zniszczenie (uczeń) Pozwala rzucać czary zniszczenia na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii. 25 Zniszczenie (nowicjusz)
9 Zniszczenie (czeladnik) Pozwala rzucać czary zniszczenia na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii. 50 Zniszczenie (uczeń)
10 Zniszczenie (ekspert) Pozwala rzucać czary zniszczenia na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii. 75 Zniszczenie (czeladnik)
11 Zniszczenie (mistrz) Pozwala rzucać czary zniszczenia na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii. 100 Zniszczenie (ekspert)
12 Mistrz run Pozwala rozmieszczać runy na pięć razy większą odległość. 40 Zniszczenie (uczeń)
13 Zniszczenie oburącz Rzucanie oburącz czarów zniszczenia skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie. 20 Zniszczenie (nowicjusz)
14 Fala uderzeniowa Większość zaklęć zniszczenia wytrąci przeciwnika z równowagi, o ile zostaną rzucone oburącz. 40 Zniszczenie oburącz
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Wuunferth Nieumarły Pospolity Pokój na piętrze w Pałacu Królów, Wichrowy Tron brak
Sybille Stentor Ekspert Błękitny Pałac, Samotnia brak
Faralda Mistrz Akademia w Zimowej Twierdzy Musisz być członkiem Akademii w Zimowej Twierdzy.
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Groza w zamku Xyr Groza w zamku Xyr Post Rannveiga - w komnacie Czarnoksiężnika Silda
Sabat Glenmoril - w północno-zachodniej sali, pod namiotem
Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Hipotetyczna zdrada Hipotetyczna zdrada Ruiny Wielkiej Bramy - w centralnej komnacie, obok zwłok
Twierdza Zabójczego Blasku - na stole w magazynie
Wichrowy Tron - rezydencja Aretino, w sypialni, na półce
Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Odpowiedź na przemowę Bero Odpowiedź na przemowę Bero Gaj Wiedźm - pod łóżkiem
Gwiazda Zaranna - Kopalnia Żelazo-Łamacza, na beczce, przy posłaniu
Morthal - Chata taumaturga, na półce
Hańba Haemaru - jaskinia, na stole, w jednej z ostatnich kawern
Jest nagrodą za wykonanie misji Z nosem w księgach.
Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Sztuka magii wojennej Sztuka magii wojennej Gwiazda Zaranna - Biała Komnata, na balkoniku, na prawo od wejścia
Jaskinia Kruczej Rany - na stole w ostatniej kawernie
Sanktuarium Południowej Granicy - jest własnością Bashnaga
Gry cRPG - Przewodnik - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Tajemnica Talary, cz. III Tajemnica Talary, cz. III Jaskinia Tolvalda - przeprawa, wśród rozrzuconych towarów
Kurhan pod urwiskiem - w dolnej części, obok skrzyni
Morvunskar - w korytarzu przed komnatą należącą do Narisa Nikczemnego
Wieża Mrocznego Światła - komnaty, osttania sala przed schodami na górę
Zimowa Twierdza - Dziwactwa u Birny, na pięrze, na szafie
 

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.