Iluzja

Vademecum gry TES V: Skyrim

Niniejszy artykuł opisuje wszystkie zaklęcia szkoły iluzji, jakie są dostępne w TES V: Skyrim - zarówno w jego podstawowej wersji, jak i dodatkach Dawnguard i Dragonborn. W tekście znajdziesz opisy efektów danych czarów, jak również lokalizację tomów, dzięki którym można się ich nauczyć.

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Furia

Furia

Istoty i ludzie na maksymalnie 6 poziomie będą atakować wszystko w pobliżu przez 30 s.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 67

Gdzie szukać:

  • Altmerzy rozpoczynają grę ze znajomością tego zaklęcia.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Jasnowidzenie

Jasnowidzenie

Wskazuje drogę do aktualnego celu.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 25/s

Gdzie szukać:

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Odwaga

Odwaga

Cel nie będzie uciekać przez 60 s i zyskuje nieco dodatkowego zdrowia i kondycji.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 39

Gdzie szukać:

  • Warownia Trevy - norska twierdza na północny-zachód od Pękniny.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Spokój

Spokój

Istoty i ludzie na maksymalnie 9 poziomie nie będą walczyć przez 30 s.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 146

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Spokój

Spokój

Istoty i ludzie na maksymalnie 9 poziomie uciekają od walki przez 30 s.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 153

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Wyciszenie

Wyciszenie

Poruszasz się ciszej przez 180 s.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 144

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Runa szału

Runa szału

Ofiary do poziomu 20, które nie obronią się, wpadają w szał na 30 s.

Poziom: Adept
Koszt many: 278

Do kupienia:

  • Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn; możliwość zakupu dopiero po ukończeniu misji Z prochu)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Szał

Szał

Istoty i ludzie na maksymalnie 14 poziomie będą atakować każdego w pobliżu 60 s.

Poziom: Adept
Koszt many: 67

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Zbiórka

Zbiórka

Cele nie będą uciekać przez 60 s i zyskują dodatkowe zdrowie i kondycję.

Poziom: Adept
Koszt many: 113

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Niewidzialność

Niewidzialność

Rzucający jest niewidzialny przez 30 s. Efekt zaklęcia ustąpi po aktywowaniu jakiegoś przedmiotu lub wyprowadzeniu ataku.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 334

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Rozgromienie

Rozgromienie

Istoty i ludzie na maksymalnie 20 poziomie uciekają od walki przez 30 s.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 316

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Uspokojenie

Uspokojenie

Istoty i ludzie na maksymalnie 20 poziomie nie będą walczyć przez 60 s.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 290

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Harmonia

Harmonia

Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie nie będą walczyć przez 60 s.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 1052

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Histeria

Histeria

Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie uciekają od walki przez 60 s.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 866

Gdzie szukać:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Wezwanie do walki

Wezwanie do walki

Na 10 minut zwiększa zdolności bojowe, zdrowie i kondycję celów.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 655

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Zamęt

Zamęt

Istoty i ludzie na maks. 25 poziomie będą atakować każdego w pobliżu przez 60 s.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 990

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Zaklęcia - Iluzja - Dziesiąte oko

Dziesiąte oko

Dostrzeż to, czego nie widzą inni.

Poziom: brak
Koszt many: 0

Gdzie szukać:


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:
Ostatnia aktualizacja:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie