Przywołanie

Vademecum gry TES V: Skyrim

Niniejszy artykuł opisuje wszystkie zaklęcia szkoły przywołania, jakie są dostępne w TES V: Skyrim - zarówno w jego podstawowej wersji, jak i dodatkach Dawnguard i Dragonborn. W tekście znajdziesz opisy efektów danych czarów, jak również lokalizację tomów, dzięki którym można się ich nauczyć.

Jak sama nazwa wskazuje, zaklęcia szkoły przywołania skupiają się na sprowadzeniu z innych sfer Tamriel różnych narzędzi lub sojuszników. Mogą to być zarówno eteryczne egzemplarze broni, jak i całkowicie materialne atronachy, czy nawet daedry. Dodatkowa pomoc może przydać się każdemu, aczkolwiek czary z tej szkoły najbardziej przydadzą się tym postaciom, które stronią od walki fizycznej.

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie chowańca

Przywołanie chowańca

Przywołuje chowańca na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 107

Gdzie szukać:

  • Bretoni rozpcozynają grę ze znajomością tego zaklęcia.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Spętany miecz

Spętany miecz

Tworzy na 120 s magiczny miecz. Schowaj go do pochwy, by przerwać efekt.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 93

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Spętany sztylet

Spętany sztylet

Tworzy magiczny sztylet na 120 s. Aby rozproszyć czar, schowaj sztylet do pochwy.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 53

Do kupienia:

  • Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Wskrzeszenie zombie

Wskrzeszenie zombie

Ożywia słabe martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s.

Poziom: Nowicjusz
Koszt many: 103

Gdzie szukać:

  • Kurhan Halldira - norskie ruiny na południowy-zachód od Falkret; patrz również zadanie Bęben Rjorna.
  • Fort Śnieżny Jastrząb - twierdza na zachód od Morthal.
  • Twierdza Zabójczego Blasku - norska warowania na północny-wschód od Białej Grani; patrz również zadanie Z nosem w księgach.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Ożywienie zwłok

Ożywienie zwłok

Ożywia potężniejsze martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 144

Gdzie szukać:

  • Żelazny kurhan - grobowiec daleko na północny-zachód od Wichrowego Tronu, przy trakcie łączącym to miasto z Gwiazdą Zaranną; patrz również zadanie Ząb czasu.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Płonący chowaniec

Płonący chowaniec

Przywołuje chowańca, który weźmie na cel najbliższego wroga i wybuchnie.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 57

Gdzie szukać:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przyzwanie atronacha ognia

Przywołanie atronacha ognia

Przywołuje atronacha ognia na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 150

Gdzie szukać:

Do kupienia:

  • Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
  • Falion - Morthal, dom Faliona
  • Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
  • Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
  • Nelacar - Zimowa Twierdza, gospoda Zmrożone Palenisko
  • Phinis Gestor - Akademia w Zimowej Twierdzy
  • Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
  • Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
  • Wylandriah - Pęknina, Mglista Twierdza
  • Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn; możliwość zakupu dopiero po ukończeniu misji Z prochu)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przyzwanie Arvaka

Przyzwanie Arvaka

W Kopcu Dusz lub dziczy Tamriel przyzywa Arvaka jako twego wierzchowca.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 136

Gdzie szukać:

  • Jest nagrodą za ukończenie misji Zadanie z koniem w Kopcu Dusz (Dawnguard).
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przyzwanie szkieletoczłeka

Przyzwanie szkieletoczłeka

Na 60 s przywołuje szkieletoczłeka-łucznika z Kopca Dusz w miejsce wskazane przez rzucającego czar.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 129

Gdzie szukać:

  • Kopiec Dusz - odwiedzisz to miejsce w dodatku Dawnguard.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Pułapka duszy

Pułapka duszy

Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 60 s.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 107

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Spętany topór bojowy

Spętany topór bojowy

Tworzy na 120 s magiczny topór. Schowaj go, by przerwać efekt.

Poziom: Uczeń
Koszt many: 169

Do kupienia:

  • Calcelmo - Markart, Gród Podkamień
  • Falion - Morthal, dom Faliona
  • Farengar Sekretny-Płomień - Biała Grań, Smocza Przystań
  • Madena - Gwiazda Zaranna, Biała Komnata
  • Nelacar - Zimowa Twierdza, gospoda Zmrożone Palenisko
  • Phinis Gestor - Akademia w Zimowej Twierdzy
  • Sybille Stentor - Samotnią, Niebieski Pałac
  • Wuunferth Nieumarły - Wichrowy Tron, Pałac Królów
  • Wylandriah - Pęknina, Mglista Twierdza
  • Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn; możliwość zakupu dopiero po ukończeniu misji Z prochu)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Ożywieniec

Ożywieniec

Ożywia potężne martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s.

Poziom: Adept
Koszt many: 183

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie atronacha mrozu

Przywołanie atronacha mrozu

Przywołuje atronacha mrozu na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający.

Poziom: Adept
Koszt many: 215

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie popielca

Przywołanie popielca

Przywołuje na 60 s popielca w miejscu, które wskazuje czarodziej.

Poziom: Adept
Koszt many: 186

Do kupienia:

  • Talvas Fathryon - Tel Mithryn (Dragonborn; możliwość zakupu dopiero po wykonaniu misji Badania Telvannich)
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie poszukiwacza

Przywołanie Poszukiwacza

Przywołuje na 60 s Wielkiego Poszukiwacza w miejscu, które wskazuje czarodziej.

Poziom: Adept
Koszt many: 157

Gdzie szukać:

  • Apokryf (Dragonborn) - tom możesz znaleźć w wielu miejscach tej biblioteki, jednak dopiero po zdobyciu 40 pkt umiejętności Przywołania.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przyzwanie mgłoczłeka

Przyzwanie mgłoczłeka

Na 60 s przyzywa mgłoczłeka z Kopca Dusz w miejsce wskazane przez rzucającego czar.

Poziom: Adept
Koszt many: 193

Gdzie szukać:

  • Kopiec Dusz - tom znajdziesz w pobliżu siódmej strony Opusu Jiuba.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Spętany łuk

Spętany łuk

Tworzy na 120 s magiczny łuk. Schowaj go, by przerwać efekt.

Poziom: Adept
Koszt many: 207

Gdzie szukać:

  • Fort Amol - warownia na północny-wschód od Ivarstead.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Wypędzenie daedry

Wypędzenie daedry

Słabsze przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani.

Poziom: Adept
Koszt many: 196

Gdzie szukać:

  • Grota Złamanych Wioseł - jaskinia na wybrzeżu, na północ od Samotni; patrz również zadanie Ciemno wszędzie!.

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Kontrola nad daedrą

Kontrola nad daedrą

Przejmujesz kontrolę nad potężnymi przywołanymi lub ożywionymi istotami.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 243

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przegnanie daedry

Przegnanie daedry

Potężne przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 215

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie atronacha burzy

Przywołanie atronacha burzy

Przywołuje atronacha burzy na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 322

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie strażnika popiołów

Przywołanie strażnika popiołów

Tworzy strażnika popiołów, który strzeże wyznaczonego miejsca aż do śmierci. Zużywa jeden sercowy kamień z twojego ekwipunku, bez którego strażnik będzie wrogo nastawiony.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 340

Gdzie szukać:

  • Jest nagrodą za ukończenie misji Z prochu (Dragonborn).
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołanie Władcy Dremor

Przywołanie Władcy Dremor

Przywołuje na 60 s Władcę Dremor.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 358

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przyzwanie gniewoczłeka

Przyzwanie gniewoczłeka

Na 60 s przyzywa gniewoczłeka z Kopca Dusz w miejsce wskazane przez rzucającego czar.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 301

Gdzie szukać:

  • Kopiec Dusz - znajdziesz go w budynku na południe od miejsca, gdzie znajduje się piąta strona Opusu Jiuba.
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Straszliwy zombie

Straszliwy zombie

Ożywia bardzo potężne martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 s.

Poziom: Ekspert
Koszt many: 302

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Martwy Sługa

Martwy Sługa

Ożywia martwe ciało, by walczyło dla ciebie na stałe. Działa tylko na ludzi.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 1000

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Sługa Burzy

Sługa Burzy

Przywołuja na stałe atronacha burzy.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 1200

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Sługa Mrozu

Sługa Mrozu

Przywołuja na stałe atronacha mrozu.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 1100

Do kupienia:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Sługa Płomieni

Sługa Płomieni

Przywołuja na stałe atronacha ognia.

Poziom: Mistrz
Koszt many: 900

Gdzie szukać:

  • Jest nagrodą za ukończenie misji Rytualny czar przywołania.
  • Apokryf, Blady Regent - sfera Otchłani, którą odwiedzisz w czasie misji Czarna księga: Blady regent (Dragonborn).
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołąnie cienia Arniela

Przywołanie cienia Arniela

Przywołuje cień Arniela Gane'a na 60 s w miejsce, które wskazuje rzucający.

Poziom: brak
Koszt many: 0

Gdzie szukać:

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Magia - Zaklęcia - Przywołanie - Przywołąnie nieposkromionej dremory

Przywołanie nieposkromionej dremory

Przywołuje na 999 s nieposkromioną dremorę.

Poziom: brak
Koszt many: 100

Gdzie szukać:


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:
Ostatnia aktualizacja:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie