Smocze Krzyki

Przewodnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard

Dodatek Dawnguard rozszerza listę dostępnych w Skyrimie Krzyków o 3 nowe Thu'um, które opisano w niniejszym artykule. Z kompletną listą Krzyków z całej gry można się zapoznać tutaj.

Przyzwanie Durnehviira

Durnehviirze! Usłysz mój Głos i przybądź z Kopca Dusz. Przyzywam cię w potrzebie.

Przywołuje z Kopca Dusz Durnehviira.

Smocze ściany:

  • Kopiec Dusz - wszystkich słów nauczysz się w ramach nagrody za ukończenie misji Śmierć to nie koniec (Dawnguard).

Wydarcie duszy

Twoje Thu'um przecina ciało i rozbija duszę, przejmując kontrolę nad wolą upadłych.

Pierwsze dwa słowa odpychają wrogów. Użycie wszystkich trzech rzuca na przeciwnika Pułapkę dusz, wysysa 300 pkt jego zdrowia i ożywia zwłoki na 60 s.

Smocze ściany:

  • Durnehviir nauczy cię słów za każdym razem, gdy przywołasz go z Kopca Dusz (Dawnguard).

Wyssanie witalności

Wyłudź od swego nieszczęsnego przeciwnika energię magiczną i życiową.

Wysysa przeciwnikowi 5 pkt Kondycji/Kondycji i Many/Kondycji, Many i Zdrowia/s przez 30 s.

Smocze ściany:

  • Krypta Dimhollow - ogromna jaskinia położona na południowy-zachód od Gwiazdy Zarannej (Dawnguard); patrz również opis zadania Przebudzenie.
  • Zapomniana Dolina - jest to odizolowane od reszty świata miejsce, do którego możesz dostać się poprzez Jaskinię Zmierzchania (Dawnguard), leżącej nieopodal orsimerskiej twierdzy Mor Khazgur; patrz również opis zadania U nieba bram.
  • Punkt Zawietrzny - niewielkie norskie ruiny położone na południe od Ivearstead (Dawnguard).

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.