Ifryt

Przewodnik gry Wiedźmin

Wiedźmin - Bestiariusz - Ifryt

Występowanie: domem ifrytów jest Sfera Ognia; mistrzowsko panujący nad żywiołem ognia czarodzieje potrafią przyzywać ifryty i zmuszać je do służby.
Odporności: niewrażliwy na większość efektów, w szczególności na ogień; pochodzi z innego świata, więc nie można go powalić ani ogłuszyć.
Podatności: wrażliwy na srebro i olej przeciw upiorom.
Taktyka: unosi się w powietrzu; w walce posługuje się ogniem.
Alchemia: piryt, ektoplazma
Księgi: "Ostatnie życzenie"

Ifryt jest poślednim geniuszem ognia albo - jak chcą niektórzy - żywiołakiem. Nie spełnia życzeń, nie wznosi pałaców i nie czyni nikogo bajecznie bogatym, prawdą jest natomiast, że służy magom, którzy badają żywioł ognia i potrafią zmusić ogniste istoty do posłuszeństwa.

Ifryta spętać może jedynie czarodziej, który doskonale rozumie naturę płomieni i całkowicie oddał się badaniom ich tajników. Stworzenia wykrywają związki z żywiołem ognia i jeśli uznają czarownika za godnego, chętnie stawiają się na wezwanie, a potem lojalnie służą, wypełniając wszelkie rozkazy.

Mrozie: Słabe i rzadko spotykane stwory; właściwie, można się natknąć na nie jedynie przy okazji starć z Magami Ognia Salamandry oraz w trakcie Epilogu. Potrafią wywołać Podpalenie, jednak prawdę mówiąc, rzadko im się to udaje. Pomimo, ze ifryty mają sporo odporności, walka z nimi jest naprawdę łatwa. Preferowany styl walki to Srebrny Szybki.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.