Przeraza

Przewodnik gry Wiedźmin

Wiedźmin - Bestiariusz - Przeraza

Występowanie: przerazy są bardzo rzadkie, powstają w rezultacie eksperymentów magicznych; aby stworzyć przerazę, mag musi dysponować podstawową wiedzą o mutacjach i wielką mocą.
Odporności: przerazy są odporne na większość efektów.
Podatności: wrażliwe na stal i srebro; bardzo wrażliwe na głośne dźwięki o wysokiej częstotliwości.
Taktyka: w walce przeraza polega na swoich rozmiarach i sile; dąży do powalenia przeciwnika i stara się zadać leżącemu śmiertelny cios.
Alchemia: oko przerazy, pazur przerazy
Księgi: "O przekleństach i przeklętych"

Pierwszym czarodziejem, który stworzył przerazę, był niesławny renegat Dagobert Sulla, pilny student zerrikańskich mistrzów alchemii i nadzorca Próby Traw przeprowadzanej w Kaer Morhen. Widząc, jak straszliwym dziełem jest przeraza, Sulla rzekł: „Cóżem uczynił?”, a następnie zniszczył potwora. Notatki Sulli wszakże nie zostały zniszczone.

Mrozie: Przeraza występuje tylko raz w całej grze i to od razu w Prologu; zresztą, tak naprawdę, wcale nie musisz z nią walczyć, ponieważ możesz zdecydować się na walkę z magami, którzy zaatakowali wiedźmińską twierdzę. Jeśli jednak będziesz chciał ubić stwora, będziesz musiał go wcześniej ogłuszyć, a uczynisz to uderzając Znakiem Aard w kotły porozstawiane po dziedzińcu Kaer Morhen. Naatępnie uderzasz na przerazę, rąbiesz ile się da, wracasz do kotłów i... tak w kółko, aż do skutku. Nie zapomnij, że w walce ze stworem powinieneś używać Stylu Silnego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.