Lokacje

Przewodnik gry Wiedźmin

Solucja Wiedźmina szczegółowo opisuje każde zadanie, jakie tylko możesz otrzymać w grze. Ale co, gdy po prostu chcesz się pokręcić po okolicy, zapoznać się z miejscową ludnością, czy po prostu się rozerwać? Cóż, po to właśnie powstał ten dział - aby powoli, krok po kroku oprowadzić cię po wszystkich lokacjach w grze z osobna, przy okazji wskazując miejsca, które warto odwiedzić, osoby, które warto poznać, czy rośliny lub potwory, z jakimi możesz mieć do czynienia w danej lokacji. Krótko mówiąc, są to typowe "wstępy" do kolejnych Aktów. Należy je jednak czytać z rozwagą, gdyż w wielu miejscach opisy zawierają spojlery do fabuły, których po prostu nie udało się uniknąć.

W opisie pominięto lokacje, w których akcja cały czas "pcha" bohatera do przodu, nie pozwalając mu na dłużej zatrzymać się w danym miejscu; do takich miejsc zalicza się np. kryjówka Salamandry w Akcie III-im, czy lokacje przemierzane w epilogu. Po więcej informacji dotyczących właśnie tych miejsc odsyłam do działu solucji.

Prolog

  1. Kaer Morhen

Akt I

  1. Podgrodzie Wyzimy

Akt II i III

  1. Wyzima Klasztorna
  2. Wyzima Handlowa
  3. Cmentarz w Wyzimie
  4. Wyzimskie kanały
  5. Grobla
  6. Bagna

Akt IV

  1. Brzeg
  2. Wyspa Rybitw
  3. Wieś Odmęty
  4. Pola

Akt V

  1. Stara Wyzima
  2. Cmentarz na bagnach
  3. Stare Dworzyszcze

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.