Okalające wieś pola przywołują na myśl złote, polskie łąki. Tereny te zostały dawno opuszczone, czego świadectwem są pozostawione na pastwę natury stary monastyr, krypta, a także prawdawny, druidzki krąg. Właściwie, nie licząc mieszkającego w okolicy pustelnika, na polach nie ma nawet z kim porozmawiać. Próżno szukać tu innych ludzi - większość omija te rejony ze względu na panoszące się tu i ówdzie różne stwory, z południcami na czele. Pola są za to bardzo urodzajne i stanowią świetną lokację do uzupełnienia swoich alchemicznych specyfików przed dalszą wędrówką.
Mapy
Pola
- Drzewo wisielców
- Zagroda pustelnika
- Kurhany
- Druidzki krąg
- Krypta
- Odłamki zwierciadła Nehaleni
- Teji
- Przejście do wioski Odmęty
- Przejście na Brzeg
Krypta
- Wyjście z Krypty
- Kapliczka skrzatów
- Kamienny krąg - zwiększa siłę znaku Quen
- Ureus
Ważne miejsca
Drzewo wisielców (1) - dosyć charakterystyczne miejsce, można je obrać za punkt odniesienia w trakcie przeczysywania pól.
Zagroda pustelnika (2) - skupisko kilku chat, dom pustelnika. Po wykonaniu zadania "Polowanie na Gon" jedna z chat może przejść na twoją własność.
Kurhany (3) - groby rycerzy Pani Jeziora. Obok nich (a właściwie "w nich") rosną mandragory.
Druidzki krąg (4) - prastara, druidzka budowla. W nocy krążą wokół niej upiory Gonu.
Krypta (5) - stare mauzoleum. Obecnie można w niej spotkać jedynie trupojady.
Przejścia (8-9) - umożliwiają wędrówkę kolejno: do wsi Odmęty lub na Brzeg.
Ważne osoby
- Pustelnik - jedyny człowiek zamieszkujący pola, wierny sługa Pani Jeziora; specjalista od legendy o Świetym Graalu, a przy okazji profesjonalny "kościany" pokerzysta.
Handlarze, rzemieślnicy
- Pustelnik - mieszka w chacie (2), sprzedaje składniki alchemiczne, mocne, średnie oraz słabe alkohole, a także księgi.
Fauna
- Alp (tylko w krypcie)
- Alghul (tylko w krypcie)
- Cmentar (tylko w krypcie)
- Ghul (tylko w krypcie)
- Graveir (tylko w krypcie)
- Kapłan vodyanoi (tylko przy punkcie 7)
- Południca (tylko w dzień)
- Północnica (tylko w nocy)
- Teji (tylko przy punkcie 7)
- Upiór (tylko w krypcie)
- Upiór Gonu (tylko w okolicy druidzkiego kręgu (4) )
- Ureus (tylko w krypcie)
- Wojownik vodyanoi (tylko przy punkcie 7)
- Wywerna (tylko wieczorem i nocą)
- Wywerna królewska (tylko wieczorem i nocą)
- Zjadarka
Flora
- Balissa - Owoce balissy
- Berberka - Owoce berberki
- Biały mirt - Płatki białego mirtu
- Ginatia - Płatki ginatii
- Han - Włókna han
- Jaskółcze ziele - Jaskółcze ziele
- Mandragora - Korzeń mandragory (tylko "w" kurhanach rycerzy (3) )
- Przestęp - Przestęp
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!