Akt II rozpoczniesz w wyzimskim lochu. Jedyna droga ucieczki zza krat prowadzi przez... miejską kanalizację. Z pewnością nie jest to wymarzone miejsce do eksploracji, jednak zawiera w sobie pewne tajemnice, toteż warto mu się przyjrzeć z bliska. Atrakcji z pewnością nie brakuje - w kanałach mieści się stara krypta, to tutaj również za swoją kryjówkę obrali kultyści Lwiogłowego Pająka.
W Akcie II-gim będziesz miał dostęp tylko do zachodniej części kanałów (patrz pierwsza mapa). Możliwość eksplorowania pozostałych odnóg kanalizacji pojawi się w Akcie III-cim (druga mapa).
Twoja ostatnia wizyta w kanałach będzie miała miejsce w Epilogu, kiedy to będziesz musiał przedrzeć się przez leże zeugla.
Mapy
Kanały - Akt II
- Zejście z loszku
- Zygfryd
- Kuroliszek
- Wyjście do Wyzimy Klasztornej
- Wejście do Krypty
- Wejście do kryjówki kultystów
- Zwłoki rycerza, a przy nich list mówiący o kryjówce kultystów i klucz do niej
- Zamknięta krata do drugiej części kanałów
Kanały - Akt III
- Wyjście do Wyzimy Klasztornej
- Wejście do Krypty
- Wejście do kryjówki kultystów
- Kryjówka Salamandry
- Bruxa
- Portal
- Punkt przeładunkowy
- Strażnicy miejscy (zadanie "Zamek i klucz")
- Wyjście do Wyzimy Handlowej
Krypta w kanałach
- Przejście do kanałów
- Kufer z pierścieniem
Siedziba Kultu Lwiogłowego Pająka
- Przejście do kanałów
- Skrzynia z kosztownościami (pierścienie, runy etc.)
- Skrzynia z wieloma rzadkimi ingrediencjami alchemicznymi
Siedlisko zeugla (Epilog)
- Wyjścia
- Zeugl
Ważne miejsca
Kryjówka Salamandry - dostępna w Akcie III. Żeby wejść do środka unikając walki musisz znać hasło ("cierń").
Krypta - zamieszkana przez kilka trupojadów. Klucz do niej otrzymasz na początku zadania "Znaleźne".
Kryjówka Kultu Lwiogłowego Pająka (6 na mapie Aktu II-ego) - klucz do niej znajdziesz przy zwłokach rycerza (7 na mapie Aktu II-ego). W środku spotkasz kilkunastu wrogo nastawionych kultystów, trochę złota, kosztowności oraz alchemicznych ingrediencji.
Elfickie ruiny - dostępne od Aktu III-ego. Wewnątrz nich znajduje się portal, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można podróżować pomiędzy ruinami a domem Triss (Wyzima Handlowa), wieżą na Bagnach i laboratorium Kalksteina (Wyzima Klasztorna).
Siedlisko zeugla - dostępne dopiero w Epilogu. Jak sama nazwa wskazuje, jest to miejsce, gdzie rezyduje zeugl.
Ważne osoby
- Zygfryd z Denesle - przy 2 (na mapie Aktu II-ego) dojdzie do pierwszego spotkania pomiędzy Geraltem i Zygfrydem (patrz zadanie "Wielka ucieczka").
Handlarze, rzemieślnicy
brak
Fauna
- Utopiec
- Topielec
- Kuroliszek (w zadaniu "Wielka ucieczka")
- Bruxa (w zadaniu "Echa przeszłości")
- Ghul (tylko w krypcie)
- Graveir (tylko w krypcie)
Flora
- Dwugrot - Kwiaty dwugrotu
- Ściany kanałów - Zielona pleśń
- Sztynaciec - Sztynaciec (tylko w krypcie i kryjówce kultystów)
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!