Wyzimskie kanały

Przewodnik gry Wiedźmin

Wiedźmin - Lokacje - Kanały pod Wyzimą

Akt II rozpoczniesz w wyzimskim lochu. Jedyna droga ucieczki zza krat prowadzi przez... miejską kanalizację. Z pewnością nie jest to wymarzone miejsce do eksploracji, jednak zawiera w sobie pewne tajemnice, toteż warto mu się przyjrzeć z bliska. Atrakcji z pewnością nie brakuje - w kanałach mieści się stara krypta, to tutaj również za swoją kryjówkę obrali kultyści Lwiogłowego Pająka.

W Akcie II-gim będziesz miał dostęp tylko do zachodniej części kanałów (patrz pierwsza mapa). Możliwość eksplorowania pozostałych odnóg kanalizacji pojawi się w Akcie III-cim (druga mapa).

Twoja ostatnia wizyta w kanałach będzie miała miejsce w Epilogu, kiedy to będziesz musiał przedrzeć się przez leże zeugla.

Mapy


Kanały - Akt II

Wiedźmin - Solucja - Akt II - Kanały
  1. Zejście z loszku
  2. Zygfryd
  3. Kuroliszek
  4. Wyjście do Wyzimy Klasztornej
  5. Wejście do Krypty
  6. Wejście do kryjówki kultystów
  7. Zwłoki rycerza, a przy nich list mówiący o kryjówce kultystów i klucz do niej
  8. Zamknięta krata do drugiej części kanałów

Kanały - Akt III

Wiedźmin - Solucja - Akt II - Kanały
  1. Wyjście do Wyzimy Klasztornej
  2. Wejście do Krypty
  3. Wejście do kryjówki kultystów
  4. Kryjówka Salamandry
  5. Bruxa
  6. Portal
  7. Punkt przeładunkowy
  8. Strażnicy miejscy (zadanie "Zamek i klucz")
  9. Wyjście do Wyzimy Handlowej

Krypta w kanałach

Wiedźmin - Solucja - Akt II - Krypta w kanałach Wyzimy Klasztornej
  1. Przejście do kanałów
  2. Kufer z pierścieniem

Siedziba Kultu Lwiogłowego Pająka

Wiedźmin - Solucja - Akt II - Siedziba Kultu Lwiogłowego Pająka
  1. Przejście do kanałów
  2. Skrzynia z kosztownościami (pierścienie, runy etc.)
  3. Skrzynia z wieloma rzadkimi ingrediencjami alchemicznymi

Siedlisko zeugla (Epilog)

Wiedźmin - Solucja - Epilog - Siedlisko Zeugla
  1. Wyjścia
  2. Zeugl

Ważne miejsca


Kryjówka Salamandry - dostępna w Akcie III. Żeby wejść do środka unikając walki musisz znać hasło ("cierń").

Krypta - zamieszkana przez kilka trupojadów. Klucz do niej otrzymasz na początku zadania "Znaleźne".

Kryjówka Kultu Lwiogłowego Pająka (6 na mapie Aktu II-ego) - klucz do niej znajdziesz przy zwłokach rycerza (7 na mapie Aktu II-ego). W środku spotkasz kilkunastu wrogo nastawionych kultystów, trochę złota, kosztowności oraz alchemicznych ingrediencji.

Elfickie ruiny - dostępne od Aktu III-ego. Wewnątrz nich znajduje się portal, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można podróżować pomiędzy ruinami a domem Triss (Wyzima Handlowa), wieżą na Bagnach i laboratorium Kalksteina (Wyzima Klasztorna).

Siedlisko zeugla - dostępne dopiero w Epilogu. Jak sama nazwa wskazuje, jest to miejsce, gdzie rezyduje zeugl.

Ważne osoby


  1. Zygfryd z Denesle - przy 2 (na mapie Aktu II-ego) dojdzie do pierwszego spotkania pomiędzy Geraltem i Zygfrydem (patrz zadanie "Wielka ucieczka").

Handlarze, rzemieślnicy


brak

Fauna


  1. Utopiec
  2. Topielec
  3. Kuroliszek (w zadaniu "Wielka ucieczka")
  4. Bruxa (w zadaniu "Echa przeszłości")
  5. Ghul (tylko w krypcie)
  6. Graveir (tylko w krypcie)

Flora


  1. Dwugrot - Kwiaty dwugrotu
  2. Ściany kanałów - Zielona pleśń
  3. Sztynaciec - Sztynaciec (tylko w krypcie i kryjówce kultystów)

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.