Przygody

Przewodnik gry Wiedźmin

Wraz z wypuszczeniem do sieci edytora przygód D'jinni, CD Projekt RED postanowił zaprezentować jego możliwości i stworzyć dwie małe dodatkowe przygody urozmaicające czas oczekiwania na następną część gry. Poniżej krótko przedstawiamy oba moduły:

"Cena neutralności"

Wiedźmin - Przygody - Cena neutralności

Geralt wraca na zimę do Kaer Morhen. Ku swojemu zdziwieniu, w pobliżu zamku znajduje obóz, który rozbiła czarodziejka Sabrina Glevissig i pewien szlachcic. Przybyli tutaj po Deidre - dziewczynę, która przebywa obecnie w zamku. Jest ona dzieckiem niespodzianką Eskela, obarczona klątwa Czarnego Słońca. W międzyczasie okazuje się, iż szlachcic jest bratem dziewczyny, który chce pozbawić ją praw do korony. Czarodziejka Sabrina chce natomiast zabić Deidre, aby móc potem przeprowadzić na niej eksperymenty i dowiedzieć się więcej o klątwie Czarnego Słońca. Geralt musi wybrać, czy pomóc dziewczynie czy też pozostać neutralnym.

Zobacz pełną solucję
Zobacz pełną listę Bohaterów Niezależnych

"Efekt uboczny"

Wiedźmin - Przygody - Efekt uboczny

Jaskier po raz kolejny wpada w kłopoty w czasie swojego pobytu w Wyzimie. Jak zwykle to właśnie Geralt będzie osobą, która musi go wyciągnąć z tarapatów, w nadziei, że to już naprawdę ostatni raz. Wraz z rozwojem fabuły okazuje się, że sprawa jest bardziej skomplikowana i że zamieszany jest w nią pewien bardzo nieprzyjemny pan...

Zobacz pełną solucję
Zobacz pełną listę Bohaterów Niezależnych


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.