Styl Srebrny Szybki

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Styl Srebrny Szybki, poziom I Styl Srebrny Szybki, Poziom I

Efekt:

  1. Obrażenia: 2-4
  2. Premia do Ataku: +100%
  3. Uniki: +5%
  4. Szansa na wywołanie Bólu: +30%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Dosyć słaby atrybut nawet jak na początek, ale od czegoś trzeba zacząć. Nie musisz się spieszyć - srebrne ostrze otrzymasz dopiero na początku Aktu I.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Porażający Ból I Porażający Ból I

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Bólu: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przeciętny atrybut. Może okazać się przydatny, jednak równie dobrze możesz sobie radzić również bez niego.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Błyskawiczne Cięcia I Błyskawiczne Cięcia I

Efekt:

  1. Obrażenia: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Co prawda Styl Szybki nie opiera się na zadawaniu dużych Obrażeń, jednak na początku każda premia jest mile widziana - także i ta.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Sinister I Sinister I

Efekt:

  1. Obrażenia: +40%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Niezły atrybut, niestety przydatny tylko, kiedy przeciwnik jest Oślepiony. Świetnie współgra z atrybutami ze Znaku Yrden, niektórymi runicznymi mieczami oraz IV-ym poziomem tego Stylu. Jeśli posiadasz lub masz zamiar posiadania którejś z wymienionych rzeczym nie wahaj się i bierz.

Poziom II

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Styl Srebrny Szybki, poziom II Styl Srebrny Szybki, Poziom II

Efekt:

  1. Obrażenia: 5-10
  2. Premia do Ataku: +100%
  3. Uniki: +5%
  4. Szansa na wywołanie Bólu: +40%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Atrybut ten znacznie polepsza efektywność tego Stylu. Warto go wziąć, i to szybko.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Porażający Ból II Porażający Ból II

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Bólu: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Nic nowego. Możesz rozwijać ten atrybut dalej, jednak zaznaczam, na pewno nie jest to jedna z najbardziej niezbędnych umiejętności w grze.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Błyskawiczne Cięcia II Błyskawiczne Cięcia II

Efekt:

  1. Obrażenia: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Nieważne jak daleko w grze jesteś, trochę dodatkowych Obrażeń zawsze się przyda - także i tym razem. Warto nabyć, ponieważ koszt to jedynie Brązowy Talent.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Sinister II Sinister II

Efekt:

  1. Obrażenia: +50%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Jeśli korzystasz ze Znaku Yrden, lub masz na ostrzu odpowiednie runy zwiększające szansę na Oślepienie, bierz w ciemno. Jeśli nie, i tak powinieneś się zastanowić nad wykupieniem tego atrybutu, ponieważ po nabyciu IV-ego poziomu Stylu Srebrnego Szybkiego otrzymujesz niezwykle śmiercionośną kombinację.

Poziom III

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Styl Srebrny Szybki, poziom III Styl Srebrny Szybki, Poziom III

Efekt:

  1. Obrażenia: 10-20
  2. Premia do Ataku: +100%
  3. Uniki: +5%
  4. Szansa na wywołanie Bólu: +50%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje trzeci atak, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Ten atrybut oferuje ci jeszcze lepsze parametry, jednak tym razem za cenę Srebrnego Talentu. Myślę jednak, że warto; przydatny zwłaszcza w walce z niektórymi rodzajami mutantów.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Porażający Ból III Porażający Ból III

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Bólu: +20%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Średnio przydatny atrybut. Zwiększa jeszcze bardziej szansę na wywołanie Bólu, co w niektórych okolicznościach może się przydać, jednak nie jestem pewien, czy jest wart Srebrnego Talentu. Na pewno, jeśli go nie wykupisz, nie odbije się to specjalnie na efektywności tego Stylu.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Błyskawiczne Cięcia III Błyskawiczne Cięcia III

Efekt:

  1. Obrażenia: +25%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejne 5% dodatkowych Obrażeń... mogą się przydać, pomimo, iż Styl ten nie jest oparty na zadawaniu zbyt wielkich ran. Jeśli masz wolny Talent - bierz.

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Sinister III Sinister III

Efekt:

  1. Obrażenia: +60%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Naprawdę świetny atrybut, o ile masz możliwość (np. przy pomocy runicznego miecza lub po wykupieniu IV-ego poziomu tego Stylu) Oślepienia przeciwnika. W innym wypadkach kompletnie zbędny.

Poziom IV

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Styl Srebrny Szybki, poziom IV Styl Srebrny Szybki, Poziom IV

Efekt:

  1. Obrażenia: 33-45
  2. Premia do Ataku: +100%
  3. Uniki: +10%
  4. Szansa na Oślepienie przeciwnika: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, Zręczność, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z trzech ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Świetny atak specjalny, zwłaszcza w połączeniu z Sinistrami z tego samego Stylu. Kombinacja warta wykupienia za wszelką cenę.

Poziom V

Wiedźmin - Styl Srebrny Szybki - Styl Srebrny Szybki, poziom V Styl Srebrny Szybki, Poziom V

Efekt:

  1. Obrażenia: 40-60
  2. Premia do Ataku: +105%
  3. Uniki: +15%
  4. Szansa na wywołanie Bólu: +75%

Wymagania: Złoty Talent, Zręczność, poziom IV
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Premie są niezłe, jednak szkoda marnować Złoty Talent. Pod koniec gry przeciwnicy wrażliwi na srebrne ostrze zdarzają się rzadko, a jeśli już, to występują w grupach, co eliminuje z użytku ten Styl Walki.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.