Poziom I
Styl Srebrny Szybki, Poziom I
Efekt:
- Obrażenia: 2-4
- Premia do Ataku: +100%
- Uniki: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu: +30%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Dosyć słaby atrybut nawet jak na początek, ale od czegoś trzeba zacząć. Nie musisz się spieszyć - srebrne ostrze otrzymasz dopiero na początku Aktu I.
Porażający Ból I
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu: +15%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przeciętny atrybut. Może okazać się przydatny, jednak równie dobrze możesz sobie radzić również bez niego.
Błyskawiczne Cięcia I
Efekt:
- Obrażenia: +20%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Co prawda Styl Szybki nie opiera się na zadawaniu dużych Obrażeń, jednak na początku każda premia jest mile widziana - także i ta.
Sinister I
Efekt:
- Obrażenia: +40%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Niezły atrybut, niestety przydatny tylko, kiedy przeciwnik jest Oślepiony. Świetnie współgra z atrybutami ze Znaku Yrden, niektórymi runicznymi mieczami oraz IV-ym poziomem tego Stylu. Jeśli posiadasz lub masz zamiar posiadania którejś z wymienionych rzeczym nie wahaj się i bierz.
Poziom II
Styl Srebrny Szybki, Poziom II
Efekt:
- Obrażenia: 5-10
- Premia do Ataku: +100%
- Uniki: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu: +40%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Atrybut ten znacznie polepsza efektywność tego Stylu. Warto go wziąć, i to szybko.
Porażający Ból II
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu: +15%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Nic nowego. Możesz rozwijać ten atrybut dalej, jednak zaznaczam, na pewno nie jest to jedna z najbardziej niezbędnych umiejętności w grze.
Błyskawiczne Cięcia II
Efekt:
- Obrażenia: +25%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Nieważne jak daleko w grze jesteś, trochę dodatkowych Obrażeń zawsze się przyda - także i tym razem. Warto nabyć, ponieważ koszt to jedynie Brązowy Talent.
Sinister II
Efekt:
- Obrażenia: +50%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Jeśli korzystasz ze Znaku Yrden, lub masz na ostrzu odpowiednie runy zwiększające szansę na Oślepienie, bierz w ciemno. Jeśli nie, i tak powinieneś się zastanowić nad wykupieniem tego atrybutu, ponieważ po nabyciu IV-ego poziomu Stylu Srebrnego Szybkiego otrzymujesz niezwykle śmiercionośną kombinację.
Poziom III
Styl Srebrny Szybki, Poziom III
Efekt:
- Obrażenia: 10-20
- Premia do Ataku: +100%
- Uniki: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Odblokowuje trzeci atak, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Ten atrybut oferuje ci jeszcze lepsze parametry, jednak tym razem za cenę Srebrnego Talentu. Myślę jednak, że warto; przydatny zwłaszcza w walce z niektórymi rodzajami mutantów.
Porażający Ból III
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Średnio przydatny atrybut. Zwiększa jeszcze bardziej szansę na wywołanie Bólu, co w niektórych okolicznościach może się przydać, jednak nie jestem pewien, czy jest wart Srebrnego Talentu. Na pewno, jeśli go nie wykupisz, nie odbije się to specjalnie na efektywności tego Stylu.
Błyskawiczne Cięcia III
Efekt:
- Obrażenia: +25%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejne 5% dodatkowych Obrażeń... mogą się przydać, pomimo, iż Styl ten nie jest oparty na zadawaniu zbyt wielkich ran. Jeśli masz wolny Talent - bierz.
Sinister III
Efekt:
- Obrażenia: +60%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Mrozie: Naprawdę świetny atrybut, o ile masz możliwość (np. przy pomocy runicznego miecza lub po wykupieniu IV-ego poziomu tego Stylu) Oślepienia przeciwnika. W innym wypadkach kompletnie zbędny.
Poziom IV
Styl Srebrny Szybki, Poziom IV
Efekt:
- Obrażenia: 33-45
- Premia do Ataku: +100%
- Uniki: +10%
- Szansa na Oślepienie przeciwnika: +75%
Wymagania: Srebrny Talent, Zręczność, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z trzech ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Świetny atak specjalny, zwłaszcza w połączeniu z Sinistrami z tego samego Stylu. Kombinacja warta wykupienia za wszelką cenę.
Poziom V
Styl Srebrny Szybki, Poziom V
Efekt:
- Obrażenia: 40-60
- Premia do Ataku: +105%
- Uniki: +15%
- Szansa na wywołanie Bólu: +75%
Wymagania: Złoty Talent, Zręczność, poziom IV
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Premie są niezłe, jednak szkoda marnować Złoty Talent. Pod koniec gry przeciwnicy wrażliwi na srebrne ostrze zdarzają się rzadko, a jeśli już, to występują w grupach, co eliminuje z użytku ten Styl Walki.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!