Styl Stalowy Silny

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Styl Stalowy Silny, poziom I Styl Stalowy Silny, Poziom I

Efekt:

  1. Obrażenia: 20-30
  2. Pancerz przeciwnika: -10%
  3. Szansa na wywołanie Krwawienia: +30%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Absolutna podstawa. Po wykupieniu tego atrybutu ataki będą zadawały niewielki obrażenia, jednak na początek gry całkowicie wystarczy.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Cięcie w Tętnicę I Cięcie w Tętnicę I

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Krwawienia: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przydatny atrybut, choć nie niezbędny. Warto rozważyć jego wykupienie po zaopatrzeniu się w najpotrzebniejsze umiejętności.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Miażdżący Cios I Miażdżący Cios I

Efekt:

  1. Obrażenia: +20%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut, zwłaszcza na początku gry, kiedy każda premia do Obrażeń jest warta świeczki. Warto go kupić w okolicy początku gry.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Szał Bojowy I Szał Bojowy I

Efekt:

  1. Obrażenia: +40%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Mrozie: Kiedy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności, praktycznie nic już nie jest w stanie go uratować, a na pewno nie 40% więcej Obrażeń. Pomimo niskiej ceny, odradzam.

Poziom II

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Styl Stalowy Silny, poziom II Styl Stalowy Silny, Poziom II

Efekt:

  1. Obrażenia: 40-80
  2. Pancerz przeciwnika: -20%
  3. Szansa na wywołanie Krwawienia: +40%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Bardzo wartościowy atrybut, zwłaszcza na początku. Po pierwsze, zadawane Obrażenia zaczynają przybierać jakąś sensowną wartość. Po drugie, wykupując atrybut odblokowujesz kolejną gałąź rozwoju. Warto więc, zdecydowanie.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Cięcie w Tętnicę II Cięcie w Tętnicę II

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Krwawienia: +15%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Parametry niezmienione, jednak jeśli chcesz odblokować III-ci poziom tego atrybutu, musisz go wykupić. Moim zdaniem, premia jest na tyle niewielka, że nie warto.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Miażdżący Cios II Miażdżący Cios II

Efekt:

  1. Obrażenia: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Jak już wcześniej wspomniałem, premię do Obrażeń są bardzo przydatne na początku gry. Tym razem mamy jedynie 5% więcej, więc kupowanie "na szybko" nie jest koniecznie.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Szał Bojowy II Szał Bojowy II

Efekt:

  1. Obrażenia: +50%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Mrozie: Tak jak już powiedziałem przy I-ym poziomie tego atrybutu, można sobie odpuścić. Lepiej po prostu nie dopuszczać, by Geralt miał mniej niż 15% Żywotności.

Poziom III

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Styl Stalowy Silny, poziom III Styl Stalowy Silny, Poziom III

Efekt:

  1. Obrażenia: 80-160
  2. Pancerz przeciwnika: -35%
  3. Szansa na wywołanie Krwawienia: +50%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.

Mrozie: Kolejny poziom tego Stylu daje już naprawdę duże możliwości. Z pewnością jest wart Srebrnego Talentu i dalszego rozwoju.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Cięcie w Tętnicę II Cięcie w Tętnicę III

Efekt:

  1. Szansa na wywołanie Krwawienia: +20%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Niewielka, 5%-owa premia do szansy na wywołanie Krwawienia... chyba niewarta Srebrnego Talentu. A jeśli nawet, to na pewno szkoda tracić nań swoje pierwsze Srebrne Talenty - atrybut można ewentualnie wykupić później.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Miażdżący Cios II Miażdżący Cios III

Efekt:

  1. Obrażenia: +30%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejna mała premia do Obrażeń; może się jednak niekiedy przydać. Sugeruję wykupić ten atrybut, choć niekoniecznie zaraz po otrzymaniu pierwszych Srebrnych Talentów.

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Szał Bojowy II Szał Bojowy III

Efekt:

  1. Obrażenia: +60%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Mrozie: Wykupienie tego atrybutu daje aż 60% Obrażeń więcej, kiedy Geralt jest na skraju śmierci! Ja jednak dalej obstawiam przy swoim i twierdzę, że to strata Talentu - bo i tak na niewiele się zda na krótko przed koniecznością wczytana gry.

Poziom IV

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Styl Stalowy Silny, poziom IV Styl Stalowy Silny, Poziom IV

Efekt:

  1. Obrażenia: 130-260
  2. Pancerz przeciwnika: -45%
  3. Szansa na wywołanie Ogłuszenia: +75%
  4. Szansa na Rozbicie Tarczy: +90%
  5. Energia: -25

Wymagania: Srebrny Talent, Siła, poziom III
Uwagi: Atak specjalny składający się z dwóch ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Świetny atrybut, zwłaszcza, że pod koniec gry niejednokrotnie będziesz musiał stawić czoło ciężko opancerzonych mutantom. Jeśli grasz po stronie Scoia'tael, warto ten atrybut nabyć jeszcze przed wkroczeniem do Starej Wyzimy, gdzie wiele razy zetrzesz się z ciężkozbrojnymi rycerzami Zakonu Płonącej Róży.

Poziom IV

Wiedźmin - Styl Stalowy Silny - Styl Stalowy Silny, poziom V Styl Stalowy Silny, Poziom V

Efekt:

  1. Obrażenia: 160-320
  2. Pancerz przeciwnika: -60%
  3. Szansa na wywołanie Krwawienia: +75%

Wymagania: Złoty Talent, Siła, poziom IV
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Mrozie: Bardzo dobry atrybut, nie jestem tylko pewien, czy warty Złotego Talentu...nie jest to mało, a atak poziomu IV-ego powinien wystarczyć ci do końca gry. Radzę więc poważnie się zastanowić, przed pochopnym wydaniem tutaj cennego, Złotego Talentu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.