Znak Aard

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Znak Aard - Uczeń Uczeń

Efekt:

  1. Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 180°

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie, co umożliwia wykończenie przeciwnika jednym ciosem. Absolutna podstawa.

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom I Znak Aard, poziom I

Efekt:

  1. Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejny "wspomagacz" do Powalenia. Warto wziąć.

Wiedźmin - Znak Aard - Ogłuszenie Ogłuszenie

Efekt:

  1. Może wywołać Ogłuszenie

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Ogłuszenie jest również dosyć pożądanym efektem, ponieważ pozwala na dobicie przeciwnika jednym atakiem. Myślę, że warto zainwestować tu jeden Talent.

Poziom II

Wiedźmin - Znak Aard - Adept Adept

Efekt:

  1. Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 180°
  2. Natężenie Znaku: +25%

Wymagania: Brązowy Talent, stopień "Uczeń"
Uwagi: brak
Mrozie: Ten atrybut zwiększa Natężenie wzmocnionego Znaku o 1/4, co jest dosyć zadowalającym wynikiem, zwłaszcza na początku gry. Brązowy Talent to niewielka cena.

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom II Znak Aard, poziom II

Efekt:

  1. Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
  2. Natężenie Znaku: +25%

Wymagania: Brązowy Talent, Inteligencja, poziom I
Uwagi: brak
Mrozie: Teoretycznie niewielka różnica względem poziomu I-ego, jednak na początku gry dosyć odczuwalna. Atrybut warty poświęcenia nań Talentu.

Wiedźmin - Znak Aard - Wytrącanie broni Wytrącanie broni

Efekt:

  1. Może wywołać Rozbrojenie

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Dosyć ciekawy atrybut, który jak sama nazwa wskazuje, potrafi wytrącić przeciwnikowi oręż, czyniąc go właściwie bezbronnym. Atrybut ten nadaje walkom efektowności, jednak z pewnością nie jest on niezbędny.

Wiedźmin - Znak Aard - Potężny Podmuch Potężny Podmuch

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie: +25%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Atrybut ten daje kolejny, całkiem przydatny bonus do Powalenia. Warto go wziąć, choć w początkowych etapach gry powinny wystarczyć premie z bazowych umiejętności.

Poziom III

Wiedźmin - Znak Aard - Specjalista Specjalista

Efekt:

  1. Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 270°
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Wykupując ten talent zwiększasz kąt, który obejmie działanie wzmocnionego Znaku, a także jego moc. Uważam, że warto.

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom III Znak Aard, poziom III

Efekt:

  1. Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom II
Uwagi: brak
Mrozie: Po zakupieniu tego atrybutu uzyskasz kolejne 25% mocy Natężenia Znaku, a także odblokujesz kolejną gałąź drzewka rozwoju. Moim zdaniem, jak najbardziej warto wydać tutaj jeden Talent.

Wiedźmin - Znak Aard - Pięść wiatru Pięść wiatru

Efekt:

  1. Zwiększa szanse na Powalenie

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko w Stylu Srebrnym Szybkim.
Mrozie: Kolejny bonus do Powalenia, jednak tym razem nie jestem przekonany, co do wartości ew. zakupu. Trzeba bowiem zauważyć, że premia ta działa tylko w Stylu Srebrnym Szybkim, zaś walka z potworami podatnymi na ten Styl jest z reguły na tyle szybka, że nie ma potrzeby wspomagania się Znakami.

Wiedźmin - Znak Aard - Grom Grom

Efekt:

  1. Szansa na Ogłuszenie: +25%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bardzo przydatny atrybut. Co prawda na początku gry premie z bazowych umiejętności powinny wystarczyć by skutecznie ogłuszyć cel, jednak w późniejszej fazie rozgrywki warto wydać jeden Talent właśnie na ten atrybut.

Poziom IV

Wiedźmin - Znak Aard - Ekspert Ekspert

Efekt:

  1. Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 360°
  2. Natężenie Znaku: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Poziom Eksperta zapewnia, że wzmocniony Znak Aard będzie działał na wszystkich przeciwników wokół ciebie, co świetnie się sprawdza kiedy jesteś otoczony; zwłaszcza, że Natężenie Znaku wynosi już 75%! Zdecydowanie polecam.

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom IV Znak Aard, poziom IV

Efekt:

  1. Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
  2. Natężenie Znaku: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom III
Uwagi: brak
Mrozie: Po zakupieniu tego atrybutu uzyskasz kolejne 25% mocy Natężenia Znaku, a także odblokujesz kolejną gałąź drzewka rozwoju. Moim zdaniem, jak najbardziej warto wydać tutaj jeden Talent.

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom IV Znak Aard, poziom IV

Efekt:

  1. Działanie efektów Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Średnio przydatny atrybut. Kiedy już ogłuszysz lub powalisz przeciwnika, zadanie kończącego ciosu jest kwestią kilku sekund. Można rozważyć pomysł zakupu tej umiejętności, jednak na pewno nie zaraz po otrzymaniu pierwszych Srebrnych Talentów.

Wiedźmin - Znak Aard - Zwiększona Efektywność Zwiększona Efektywność

Efekt:

  1. Koszt rzucenia Znaku: -20%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przydatny atrybut, zwłaszcza na początku gry, kiedy Geralt ma mało Energii. Nie jest jednak niezastąpiony - odpowiednio duża produkcja eliksirów przyspieszających regenerację Energii (patrz "Puszczyk") może okazać się nawet trafniejsza, niż wydawanie Srebrnego Talentu.

Poziom V

Wiedźmin - Znak Aard - Mistrz Mistrz

Efekt:

  1. Po wzmocnieniu wywołuje Powalenie w zasięgu 360°
  2. Natężenie Znaku: +100%

Wymagania: Złoty Talent, stopień "Ekspert"
Uwagi: brak
Mrozie: Poziom Mistrza, oprócz zasięgu 360°, zapewnia również zwiększenie Natężenia Znaku o całe 100%! Efekt takiego wzmocnionego Znaku jest naprawdę porażający. Zdecydowanie polecam!

Wiedźmin - Znak Aard - Znak Aard, poziom V Znak Aard, poziom V

Efekt:

  1. Może wywołać Powalenie w zasięgu 90°
  2. Natężenie Znaku: +100%

Wymagania: Złoty Talent, Inteligencja, poziom IV
Uwagi: brak
Mrozie: Ostatni poziom Znaku Aard, dający już 100% większe Natężenie Znaku. Nim jednak go zakupisz, warto pomyśleć, czy jeden poziom niższy nie daje zadowalających efektów - wszak musisz pamiętać, że Złotych Talentów nie masz zbyt wiele do wydania.

Wiedźmin - Znak Aard - Wicher Wicher

Efekt:

  1. Szansa na Powalenie: +25%
  2. Szansa na Rozbrojenie: +25%
  3. Szansa na Ogłuszenie: +25%

Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Byłby to bardzo przydatny atrybut, gdyby nie wymagał straty Złotego Talentu... niestety, nie jest on raczej wart tak wygórowanej ceny.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.