Poziom I
Uczeń
Efekt:
- Zabiera atakującym 5% obecnej Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Podstawowe wzmocnienie. Właściwie daje niewiele, jednak jest niezbędne do dalszego rozwoju wzmocnień.
Znak Quen, poziom I
Efekt:
- Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Absolutny niezbędnik, który może ci na początku gry nie raz uratować skórę, dając chwilę na wypicie eliksiru. Im szybciej wykupisz ten atrybut, tym lepiej.
Bariera Ochronna I
Efekt:
- Odporność na Podpalenie: +50%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bezużyteczny atrybut. Przeciwników będących w stanie cię podpalić spotkasz 3-4 w przeciągu całej gry, a i tak mało prawdopodobne, że uda im się ta sztuka.
Poziom II
Adept
Efekt:
- Zabiera atakującym 10% obecnej Żywotności.
- Natężenie Znaku: +50%
Wymagania: Brązowy Talent, stopień "Uczeń"
Uwagi: brak
Mrozie: 10% odebranej Żywotności przeciwnikom to wciąż nie jest zbyt dużo. Jeśli nie chcesz dalej rozwijać tego wzmocnienia, już teraz możesz sobie darować.
Znak Quen, poziom II
Efekt:
- Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
- Absorpcja Obrażeń: +25%
Wymagania: Brązowy Talent, Inteligencja, poziom I
Uwagi: brak
Mrozie: Absorpcja 25% Obrażeń może się przydać, zwłaszcza na początku gry. Warto rozważyć zakup tego atrybutu.
Bariera Ochronna II
Efekt:
- Odporność na Kwas: +50%
Wymagania: Brązowy Talent, Bariera Ochronna I
Uwagi: brak
Mrozie: Przydaje się, zwłaszcza na terenach bagnistych. Jeśli jednak szkoda ci Brązowego Talentu, możesz zamiast tego używać eliksiru "Powój", który działa w taki sam, a może nawet efektywniejszy sposób.
Przedłużone Działanie
Efekt:
- Czas trwania efektów Znaku: +10%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: 10% więcej czasu działania bariery to niby niedużo, jednak czasami może uratować skórę. Choć nie jest to pozycja "obowiązkowa", to posiadając wolny Talent warto rozważyć zakup tego atrybutu.
Poziom III
Specjalista
Efekt:
- Zabiera atakującym 15% obecnej Żywotności.
- Natężenie Znaku: +50%
Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejne 5% więcej odebranej przeciwnikom Żywotności. Atrybut raczej niewarty dalszego inwestowania.
Znak Quen, poziom III
Efekt:
- Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
- Absorpcja Obrażeń: +50%
Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom II
Uwagi: brak
Mrozie: Połowa obrażeń mniej to już całkiem nieźle, zwłaszcza w późniejszej fazie gry. I zwłaszcza za cenę jednego Srebrnego Talentu.
Bariera Ochronna III
Efekt:
- Odporność na Powalenie: +50%
- Odporność na Ogłuszenie: +50%
Wymagania: Srebrny Talent, Bariera Ochronna II
Uwagi: brak
Mrozie: Ogłuszenie i Powalenie to chyba najmniej pożądane efekty, jakie mogą ci się przytrafić. Srebrny Talent za zwiększenie odporności na te przypadłości o połowę nie jest zbyt wygórowaną ceną. Naprawdę warto.
Zwiększona Energia
Efekt:
- Natężenie Znaku: +25%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Całkiem ciekawa premia, zwiększająca obrażenia zadawane atakującym. Atrybut wart zakupu tylko, jeżeli dalej rozwijasz wzmocnienia Znaku.
Poziom IV
Ekspert
Efekt:
- Zabiera atakującym 20% obecnej Żywotności.
- Natężenie Znaku: +75%
Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Jeżeli do tej pory nie przestałeś wzmacniać tego znaku, powinieneś kontynuować to także i tym razem; choć jak na mój gust, te 20% dalej nie są czymś wielkim.
Znak Quen, poziom IV
Efekt:
- Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
- Absorpcja Obrażeń: +75%
Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom III
Uwagi: brak
Mrozie: Jeżeli rozwinąłeś ten znak do III-go poziomu, warto wykupić również atrybut poziomu IV-go. 75% absorpcji obrażeń czyni już cię niemalże nietykalnym na czas trwania efektów Znaku.
Strefa Życia
Efekt:
- Przywraca Żywotność z częstotliwością +1 na sekundę
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Świetny atrybut. Przy zwiększeniu regeneracji Energii, a więc możliwości rzucenia kilku Znaków pod rząd, wewnątrz Quen możesz leczyć się skuteczniej niż za pomocą eliksirów! Atrybut warty zakupienia tak szybko, jak to możliwe.
Zwiększona efektywność
Efekt:
- Koszt rzucenia Znaku: -20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: W połączeniu ze Strefą Życia potrafi przynieść niesamowite korzyści. Zdecydowanie, atrybut godny polecenia.
Poziom V
Mistrz
Efekt:
- Zabiera atakującym 25% obecnej Żywotności.
- Natężenie Znaku: +100%
Wymagania: Złoty Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Niby 25% to już całkiem sporo, jednak rany zadane mieczem są znacznie głębsze i boleśniejsze. Odradzam marnowania Złotego Talentu na ten atrybut.
Znak Quen, poziom V
Efekt:
- Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
- Absorpcja Obrażeń: +100%
Wymagania: Złoty Talent, Inteligencja, poziom IV
Uwagi: brak
Mrozie: 100% absorpcji Obrażeń oznacza, że wewnątrz pola stworzonego przez Znak Quen jesteś absolutnie niezniszczalny! Jeśli połączyć to ze Strefą Życia, otrzymamy niemalże perfekcyjną kombinację wojownika, którego nikt i nic nie będzie w stanie powstrzymać. Kupić? Zdecydowanie tak!
Rezonans
Efekt:
- Zwiększa szansę na Powalenie atakujących
Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Raczej zbędne, bo kiedy powalisz przeciwników i będziesz chciał ich dobić, stracisz ochronną barierę. Szkoda Złotego Talentu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!