Znak Quen

Przewodnik gry Wiedźmin

Poziom I

Wiedźmin - Znak Quen - Uczeń Uczeń

Efekt:

  1. Zabiera atakującym 5% obecnej Żywotności.

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Podstawowe wzmocnienie. Właściwie daje niewiele, jednak jest niezbędne do dalszego rozwoju wzmocnień.

Wiedźmin - Znak Quen - Znak Quen, poziom I Znak Quen, poziom I

Efekt:

  1. Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Absolutny niezbędnik, który może ci na początku gry nie raz uratować skórę, dając chwilę na wypicie eliksiru. Im szybciej wykupisz ten atrybut, tym lepiej.

Wiedźmin - Znak Quen - Bariera Ochronna I Bariera Ochronna I

Efekt:

  1. Odporność na Podpalenie: +50%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Bezużyteczny atrybut. Przeciwników będących w stanie cię podpalić spotkasz 3-4 w przeciągu całej gry, a i tak mało prawdopodobne, że uda im się ta sztuka.

Poziom II

Wiedźmin - Znak Quen - Adept Adept

Efekt:

  1. Zabiera atakującym 10% obecnej Żywotności.
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Brązowy Talent, stopień "Uczeń"
Uwagi: brak
Mrozie: 10% odebranej Żywotności przeciwnikom to wciąż nie jest zbyt dużo. Jeśli nie chcesz dalej rozwijać tego wzmocnienia, już teraz możesz sobie darować.

Wiedźmin - Znak Quen - Znak Quen, poziom II Znak Quen, poziom II

Efekt:

  1. Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
  2. Absorpcja Obrażeń: +25%

Wymagania: Brązowy Talent, Inteligencja, poziom I
Uwagi: brak
Mrozie: Absorpcja 25% Obrażeń może się przydać, zwłaszcza na początku gry. Warto rozważyć zakup tego atrybutu.

Wiedźmin - Znak Quen - Bariera Ochronna II Bariera Ochronna II

Efekt:

  1. Odporność na Kwas: +50%

Wymagania: Brązowy Talent, Bariera Ochronna I
Uwagi: brak
Mrozie: Przydaje się, zwłaszcza na terenach bagnistych. Jeśli jednak szkoda ci Brązowego Talentu, możesz zamiast tego używać eliksiru "Powój", który działa w taki sam, a może nawet efektywniejszy sposób.

Wiedźmin - Znak Quen - Przedłużone Działanie Przedłużone Działanie

Efekt:

  1. Czas trwania efektów Znaku: +10%

Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: 10% więcej czasu działania bariery to niby niedużo, jednak czasami może uratować skórę. Choć nie jest to pozycja "obowiązkowa", to posiadając wolny Talent warto rozważyć zakup tego atrybutu.

Poziom III

Wiedźmin - Znak Quen - Specjalista Specjalista

Efekt:

  1. Zabiera atakującym 15% obecnej Żywotności.
  2. Natężenie Znaku: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Adept"
Uwagi: brak
Mrozie: Kolejne 5% więcej odebranej przeciwnikom Żywotności. Atrybut raczej niewarty dalszego inwestowania.

Wiedźmin - Znak Quen - Znak Quen, poziom III Znak Quen, poziom III

Efekt:

  1. Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
  2. Absorpcja Obrażeń: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom II
Uwagi: brak
Mrozie: Połowa obrażeń mniej to już całkiem nieźle, zwłaszcza w późniejszej fazie gry. I zwłaszcza za cenę jednego Srebrnego Talentu.

Wiedźmin - Znak Quen - Bariera Ochronna III Bariera Ochronna III

Efekt:

  1. Odporność na Powalenie: +50%
  2. Odporność na Ogłuszenie: +50%

Wymagania: Srebrny Talent, Bariera Ochronna II
Uwagi: brak
Mrozie: Ogłuszenie i Powalenie to chyba najmniej pożądane efekty, jakie mogą ci się przytrafić. Srebrny Talent za zwiększenie odporności na te przypadłości o połowę nie jest zbyt wygórowaną ceną. Naprawdę warto.

Wiedźmin - Znak Quen - Zwiększona Energia Zwiększona Energia

Efekt:

  1. Natężenie Znaku: +25%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Całkiem ciekawa premia, zwiększająca obrażenia zadawane atakującym. Atrybut wart zakupu tylko, jeżeli dalej rozwijasz wzmocnienia Znaku.

Poziom IV

Wiedźmin - Znak Quen - Ekspert Ekspert

Efekt:

  1. Zabiera atakującym 20% obecnej Żywotności.
  2. Natężenie Znaku: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Jeżeli do tej pory nie przestałeś wzmacniać tego znaku, powinieneś kontynuować to także i tym razem; choć jak na mój gust, te 20% dalej nie są czymś wielkim.

Wiedźmin - Znak Quen - Znak Quen, poziom IV Znak Quen, poziom IV

Efekt:

  1. Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
  2. Absorpcja Obrażeń: +75%

Wymagania: Srebrny Talent, Inteligencja, poziom III
Uwagi: brak
Mrozie: Jeżeli rozwinąłeś ten znak do III-go poziomu, warto wykupić również atrybut poziomu IV-go. 75% absorpcji obrażeń czyni już cię niemalże nietykalnym na czas trwania efektów Znaku.

Wiedźmin - Znak Quen - Strefa Życia Strefa Życia

Efekt:

  1. Przywraca Żywotność z częstotliwością +1 na sekundę

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Świetny atrybut. Przy zwiększeniu regeneracji Energii, a więc możliwości rzucenia kilku Znaków pod rząd, wewnątrz Quen możesz leczyć się skuteczniej niż za pomocą eliksirów! Atrybut warty zakupienia tak szybko, jak to możliwe.

Wiedźmin - Znak Quen - Zwiększona efektywność Zwiększona efektywność

Efekt:

  1. Koszt rzucenia Znaku: -20%

Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: W połączeniu ze Strefą Życia potrafi przynieść niesamowite korzyści. Zdecydowanie, atrybut godny polecenia.

Poziom V

Wiedźmin - Znak Quen - Mistrz Mistrz

Efekt:

  1. Zabiera atakującym 25% obecnej Żywotności.
  2. Natężenie Znaku: +100%

Wymagania: Złoty Talent, stopień "Specjalista"
Uwagi: brak
Mrozie: Niby 25% to już całkiem sporo, jednak rany zadane mieczem są znacznie głębsze i boleśniejsze. Odradzam marnowania Złotego Talentu na ten atrybut.

Wiedźmin - Znak Quen - Znak Quen, poziom V Znak Quen, poziom V

Efekt:

  1. Tworzy ochronne pole z własnym parametrem siły, osłaniając Geralta przed obrażeniami.
  2. Absorpcja Obrażeń: +100%

Wymagania: Złoty Talent, Inteligencja, poziom IV
Uwagi: brak
Mrozie: 100% absorpcji Obrażeń oznacza, że wewnątrz pola stworzonego przez Znak Quen jesteś absolutnie niezniszczalny! Jeśli połączyć to ze Strefą Życia, otrzymamy niemalże perfekcyjną kombinację wojownika, którego nikt i nic nie będzie w stanie powstrzymać. Kupić? Zdecydowanie tak!

Wiedźmin - Znak Quen - Rezonans Rezonans

Efekt:

  1. Zwiększa szansę na Powalenie atakujących

Wymagania: Złoty Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Raczej zbędne, bo kiedy powalisz przeciwników i będziesz chciał ich dobić, stracisz ochronną barierę. Szkoda Złotego Talentu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.