Artykuł ten zawiera listę wszystkich rękawic, jakie można zdobyć w Wiedźminie 2: Zabójcach królów.
Długie rękawice
Pancerz: +1
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +4%
- Odporność na krwawienie: +7%
Jak zdobyć? Znajdziesz je przy zwłokach Bernarda Loredo, jeśli pod koniec Aktu I zdecydujesz się współpracować z Rochem i wykonać misję Śmierć zdrajcy! lub kupisz od Maela w Vergen (Akt II - Iorweth). Można je również stworzyć u płatnerza po zdobyciu schematu.
Elfie rękawice
Pancerz: +2
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +5%
- Odporność na podpalenie: +8%
- Odporność na krwawienie: +8%
- Maksymalny udźwig Geralta: +5
Jak zdobyć? Otrzymasz je od Filippy Eilhart po ukończeniu misji Królewska krew (Akt II - Iorweth).
Krótkie rękawice
Pancerz: +1
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +2%
- Odporność na krwawienie: +7%
Jak zdobyć? Znajdziesz je przy zwłokach kata, z którym będziesz miał okazję zmierzyć się w lochach zamku la Valette (Prolog). Inna opcja to dokonanie zakupu u Żegoty w Bindudze (Akt I) lub u Maela w Vergen (Akt II - Iorweth).
Rękawice Bratobójcy
Pancerz: +4
Efekty specjalne:
- Odporność na zatrucie: +20%
- Maksymalny udźwig Geralta: +25
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zakupie schematu, jednakże tylko na "Mrocznym" poziomie trudności (Akt III).
Rękawice maga
Pancerz: +2
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +10%
- Premia do obrażeń od Znaków: +5
Jak zdobyć? Znajdziesz je przy szczątkach żołnierza w okolicy obozu Kaedweńczyków (Akt II - Roche), jednak będziesz musiał walczyć z krabopająkiem.
Rękawice Starszej Krwi
Pancerz: +2
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +15%
- Odporność na podpalenie: +8%
- Odporność na krwawienie: +8%
- Maksymalny udźwig Geralta: +15
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zdobyciu schematu.
Rękawice Świętokradcy
Pancerz: +2
Efekty specjalne:
- Odporność na zatrucie: +10%
- Maksymalny udźwig Geralta: +15
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zakupie schematu, jednakże tylko na "Mrocznym" poziomie trudności (Akt I).
Rękawice Wiarołomcy
Pancerz: +3
Efekty specjalne:
- Odporność na zatrucie: +15%
- Maksymalny udźwig Geralta: +20
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zakupie schematu, jednakże tylko na "Mrocznym" poziomie trudności (Akt II).
Rękawice zielarza
Pancerz: +1
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +10%
- Czas działąnia olejów: +10%
- Liczba dodatkowych składników alchemicznych podczas zbierania: +1
Jak zdobyć? Rękawice są częścią początkowego ekwipunku Geralta.
Solidne długie rękawice
Pancerz: +1
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +4%
- Odporność na podpalenie: +7%
- Odporność na krwawienie: +7%
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zdobyciu schematu.
Wyśmienite nilfgaardzkie rękawice sokolnicze
Pancerz: +2
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +10%
- Odporność na podpalenie: +8%
- Odporność na krwawienie: +8%
Jak zdobyć? Można je stworzyć u płatnerza po zdobyciu schematu.
Znoszone rękawice
Pancerz: +1
Efekty specjalne:
- Redukcja obrażeń od magii: +1%
- Odporność na krwawienie: +5%
Jak zdobyć? Znajdziesz je w skrzyni w zamku la Valette, a dokładnie w pomieszczeniu, w którym znajduje się kołowrót do bramy prowadzącej na dziedziniec (Prolog).
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!