Niniejszy artykuł przedstawia wszystkie zdolności należące do drzewka Magii.
Ulepszony znak Aard
Poziom 1: Odblokowuje II poziom znaku Aard. Znak Aard rani wrogów. Obrażenia znaku: 1 pkt. Zasięg znaku +2 m
Poziom 2: Odblokowuje III poziom znaku Aard. Obrażenia znaku: 6 pkt. Znak Aard ma działanie obszarowe. Zasięg znaku +6 m
Wymagane zdolności: brak
Mutagen: Nie
Niszcząca magia
Poziom 1: Obrażenia od znaków +5 pkt
Poziom 2: Obrażenia od znaków +10 pkt, wigor +1 pkt
Wymagane zdolności: brak
Mutagen: Nie
Ulepszony znak Axii
Poziom 1: Odblokowuje II poziom znaku Axii. Zauroczony przeciwnik otrzymuje: żywotność +20%, zadawane obrażenia +20%
Poziom 2: Odblokowuje III poziom znaku Axii. Zauroczony przeciwnik otrzymuje: żywotność +50%, zadawane obrażenia +50%
Wymagane zdolności: brak
Mutagen: Nie
Ulepszony znak Quen
Poziom 1: Odblokowuje II poziom znaku Quen. Quen odbija 20% obrażeń. Czas trwania znaku +20 s
Poziom 2: Odblokowuje III poziom znaku Quen. Quen odbija 50% obrażeń. Czas trwania znaku +60 s
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Aard lub Niszcząca magia lub Ulepszony znak Axii
Mutagen: Nie
Spotęgowanie magii
Poziom 1: Moc znaków +1 pkt
Poziom 2: Moc znaków +2 pkt, redukcja obrażeń +10%
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Quen lub Fatalne zauroczenie
Mutagen: Nie
Wyładowanie
Poziom 1: Quen przenosi odbite obrażenia na dwóch wrogów
Poziom 2: Quen przenosi odbite obrażenia na trzech wrogów
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Quen lub Ulepszony znak Igni
Mutagen: Nie
Fatalne zauroczenie
Poziom 1: Umożliwia zauroczenie znakiem Axii do dwóch przeciwników
Poziom 2: Umożliwia zauroczenie znakiem Axii do trzech przeciwników
Wymagane zdolności: Spotęgowanie magii lub Magiczny wigor
Mutagen: Nie
Magiczny wigor
Poziom 1: Wigor +1 pkt
Poziom 2: Wigor +2 pkt
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Quen
Mutagen: Nie
Ulepszony znak Igni
Poziom 1: Odblokowuje II poziom znaku Igni. Igni ma szansę na podpalenie przeciwnika. Zasięg znaku +3 m
Poziom 2: Odblokowuje III poziom znaku Igni. Obrażenia znaku: 6 pkt. Igni ma działanie obszarowe. Zasięg znaku +6 m
Wymagane zdolności: Wyładowanie lubMagiczny wigor
Mutagen: Nie
Ulepszony znak Yrden
Poziom 1: Odblokowuje II poziom znaku Yrden. Gracz może stawiać dwie pułapki
Poziom 2: Odblokowuje III poziom znaku Yrden. Gracz może stawiać trzy pułapki
Wymagane zdolności: Fatalne zauroczenie lub Ulepszony znak Igni
Mutagen: Tak
Wzmocnienie glifu
Poziom 1: Pułapki Yrden łączą się, uniemożliwiając wrogom przejscie pomiędzy glifami
Poziom 2: Glif zadaje wrogom 5 pkt obrażeń/s
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Yrden
Mutagen: Nie
Przepływ energii
Poziom 1: Szansa na efekty krytyczne znaków +5%
Poziom 2: Szansa na efekty krytyczne znaków +25%
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Yrden
Mutagen: Nie
Magiczna witalność
Poziom 1: Żywotność +50 pkt
Poziom 2: Wszystkie odporności +5%
Wymagane zdolności: Ulepszony znak Yrden
Mutagen: Nie
Zmysł magiczny
Poziom 1: Odblokowuje znak Heliotrop uruchamiany po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę znakami
Poziom 2: Wszystkie odporności +5%, generowanie adrenaliny znakami +50%
Wymagane zdolności: Wzmocnienie glifu lub Przepływ energii lub Magiczna witalność
Mutagen: Tak
Kontrola mocy
Poziom 1: Wszystkie odporności +20%, obrażenia od znaków +3 pkt, generowanie adrenaliny znakami +10%
Poziom 2: Wszystkie odporności +50%, obrażenia od znaków +10 pkt, generowanie adrenaliny znakami +65%
Wymagane zdolności: Zmysł magiczny
Mutagen: Tak
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!