Niniejszy artykuł przedstawia wszystkie zdolności należące do drzewka Szermierki.
Garda
Poziom 1: Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 150%
Poziom 2: Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 100%
Wymagane zdolności:
Mutagen: Nie
Riposta
Poziom 1: Odblokowuje możliwość kontrowania ciosów przeciwnika
Poziom 2: Szansa na natychmiastowe zabicie kontrą: 50%
Wymagane zdolności:
Mutagen: Nie
Praca nóg
Poziom 1: Dystans pokonywany podczas uniku +100%
Poziom 2: Dystans pokonywany podczas uniku +200%
Wymagane zdolności:
Mutagen: Nie
Przemoc
Poziom 1: Obrażenia zadawane mieczem +5%
Poziom 2: Obrażenia zadawane mieczem +20%
Wymagane zdolności: Garda lub Młynek
Mutagen: Nie
Młynek
Poziom 1: Odblokowuje zadawanie ciosów wielu przeciwnikom. Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 50% obrażeń
Poziom 2: Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 100% obrażeń
Wymagane zdolności: Przemoc lub Hardy
Mutagen: Nie
Zasłona
Poziom 1: Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -25%
Poziom 2: Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -50%
Wymagane zdolności: Riposta lub Twardziel
Mutagen: Nie
Twardziel
Poziom 1: Redukcja obrażeń +5%
Poziom 2: Redukcja obrażeń +40%
Wymagane zdolności: Młynek lub Zasłona lub Hardy
Mutagen: Nie
Kombinator
Poziom 1: Szybkość ładowania wigoru podczas walki +10%
Poziom 2: Szybkość ładowania wigoru podczas walki +40%
Wymagane zdolności: Praca nóg lub Twardziel
Mutagen: Nie
Hardy
Poziom 1: Żywotność +25 pkt
Poziom 2: Żywotność +100 pkt
Wymagane zdolności: Młynek lub Twardziel
Mutagen: Nie
Precyzyjne cięcia
Poziom 1: Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 10%%
Poziom 2: Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 20%, obrażenia zadawane mieczem +20%
Wymagane zdolności: Hardy
Mutagen: Nie
Nagła śmierć
Poziom 1: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
Poziom 2: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +5%
Wymagane zdolności: Hardy
Mutagen: Nie
Finezja
Poziom 1: Szansa na wszystkie efekty krytyczne +5%
Poziom 2: Szansa na wszystkie efekty krytyczne +15%
Wymagane zdolności: Hardy
Mutagen: Nie
Niezabijalny
Poziom 1: Żywotność +50 pkt, redukcja obrażeń +10%
Poziom 2: Żywotność +150 pkt, redukcja obrażeń +30%
Wymagane zdolności: Precyzyjne cięcia lub Nagła śmierć lub Finezja
Mutagen: Tak
Zmysł walki
Poziom 1: Odblokowuje grupowe ciosy kończące, uruchamiane po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę ciosami miecza
Poziom 2: Obrażenia +20%, redukcja obrażeń +20%
Wymagane zdolności: Niezabijalny
Mutagen: Tak
Wir walki
Poziom 1: Generowanie adrenaliny ciosami miecza +10%, wszystkie odporności +10%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +10%
Poziom 2: Generowanie adrenaliny ciosami miecza +30%, wszystkie odporności +20%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +20%
Wymagane zdolności: Zmysł walki
Mutagen: Tak
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!