Anabelle

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Anabelle jest jedną z bohaterek gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Zjawę ową napotkał Geralt w najwyższej komnacie nawiedzonej wieży na Kłomnicy. Wyznała mu, że za życia była córką lokalnego wielmoży. Gdy rozwścieczeni chłopi napadli na wieżę, dziewczyna, chcąc uniknąć zhańbienia z rąk rabusiów, zażyła magiczny eliksir, który wprowadził ją w letarg podobny do śmierci.

Gdy się ocknęła, leżała wśród ciał rodziny i służby, lecz wciąż nie mogła się ruszyć. Wtedy przyszła do niej śmierć – Anabelle została żywcem pożarta przez szczury, ucztujące na trupach poległych.

Od tamtej pory jej udręczony duch nie mógł znaleźć ukojenia. Geralt przypuszczał jednak, że ratunkiem dla dziewczyny i szansą na ściągnięcie klątwy z Kłomnicy mogła być siła prawdziwej miłości. Anabelle była bowiem zakochana z wzajemnością w prostym rybaku, Grahamie. Jeśli młodzieniec istotnie darzył ją szczerym uczuciem, mógłby wyzwolić ją spod mocy klątwy.

Jeśli w zadaniu Mysia wieża spełniłeś prośbę Annabelle:

Geralt zgodził się zabrać szczątki dziewczyny do jej ukochanego, który miał wyprawić jej przyzwoity pochówek. Wiedźmin zakładał, że dzięki temu zły urok ciążący nad przeklętą wyspą zostanie zdjęty, a Anabelle zazna wreszcie spokoju.

Niestety, duch dziewczyny okazał się w istocie morową dziewicą, straszliwym upiorem śmierci i zarazy. Wywiódłszy wiedźmina w pole, zabił nieszczęsnego Grahama, a następnie uciekł, by karmić się ludzkim cierpieniem i zsyłać choroby.

Być może jemu to należy przypisać lokalną epidemię Plagi Catriony, która jakiś czas później spustoszyła królestwo Kerack, rozpoczynając de facto powolny upadek tego nadmorskiego kraiku.

Jeśli w zadaniu Mysia wieża odmówiłeś Annabelle pomocy:

Być może w słowach dziewczyny było coś, co wzmogło czujność Geralta, a może to po prostu jego wiedźmiński instynkt ostrzegł go w porę, lecz dosłownie na moment przed tym, jak Anabelle ukazała swe prawdziwe oblicze, Geralt wiedział już, z kim tak naprawdę ma do czynienia. Duch okazał się w istocie morową dziewicą, straszliwym upiorem śmierci i zarazy.

Jeśli w zadaniu Mysia wieża spróbowałeś opuścić budynek bez udzielenia Anabelle odpowiedzi:

Gdy jednak Geralt spróbował opuścić wieżę, zjawa ukazała swe prawdziwe oblicze. Duch dziewczyny okazał się w istocie morową dziewicą, straszliwym upiorem śmierci i zarazy.

Powiązane zadania


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.