Od zamierzychłych czasów eliksiry stanowiły podstawową przewagę wiedźminów nad innymi ludźmi. Mikstury tworzone przez zabójców potworów posiadają bardzo szerokie spektrum zastosowania: mogą przyspieszać regenerację zdrowia, uodparniać na działanie toksyn, zapewniać widzenie w ciemności, a nawet zwiększać szybkość i liczbę zadawanych obrażeń. W Wiedźminie 3 eliksiry posiadają przeważnie trzy stopnie mocy (zwykły, ulepszony, wyśmienity), a im silniejsza mikstura, tym potężniejsze jest jej działanie. Warto przy tym zaznaczyć, że w odróżnieniu od poprzednich gier z serii, w Dzikim Gonie każdy eliksir wystarczy stworzyć jeden raz. Następnie substancje te odnawiają się samoczynnie podczas odpoczynku, ale pod warunkiem, że w Biały Wilk posiada w swoim ekwipunku alkahest.
Niniejszy artykuł przedstawia kompletne zestawienie eliksirów dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Aby poznać szczegóły, kliknij w miniaturkę przedmiotu lub jego nazwę.
Obraz | Nazwa | Opis działania |
![]() |
Antidotum na pleśń Popsa | Zapewnia czasową odporność na pleśń Popsa. |
![]() |
Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i efekty działania eliksirów. |
![]() |
Czarna Krew | Wampiry i trupojady otrzymują obrażenia, gdy zranią wiedźmina. |
![]() |
Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca część utraconej żywotności. |
![]() |
Eliksir Oczyszczenia | Zwraca do puli wszystkie wydane punkty umiejętności, dzięki czemu można je rozdysponować na nowo. |
![]() |
Feromony utopca | Utopce nie atakują wiedźmina. |
![]() |
Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. |
![]() |
Godzina Wilka | Tymczasowo zmniejsza wymagany poziom wszystkich przedmiotów o 2. |
![]() |
Grom | Zwiększa Siłę ataku. |
![]() |
Jaskółka | Przyspiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia blokują regenerację na 2 sekundy. |
![]() |
Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. |
![]() |
Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. |
![]() |
Orka | Zwiększa zapas powietrza pod wodą o 50% i poprawia widoczność w czasie nurkowania. |
![]() |
Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. |
![]() |
Puszczyk | Przyspiesza regenerację wytrzymałości. |
![]() |
Ulepszona Czarna Krew | Wampiry i trupojady otrzymują obrażenia, gdy zranią wiedźmina. |
![]() |
Ulepszona Jaskółka | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. |
![]() |
Ulepszona Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszona Wilga | Uodparnia na działanie trucizn, neutralizuje trucizny obecne w krwiobiegu. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszona Zamieć | Kiedy zabijesz przeciwnika, czas zwalnia na chwilę. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszony Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i zmniejsza czas działania zażytych eliksirów o 50%. |
![]() |
Ulepszony Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca część utraconej żywotności. |
![]() |
Ulepszony Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszony Grom | Increases Siła ataku. Entended duration. |
![]() |
Ulepszony Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. Uodparnia na hipnozę. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszony Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Ulepszony Puszczyk | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. |
![]() |
Wilga | Uodparnia na działanie trucizn, neutralizuje trucizny obecne w krwiobiegu. |
![]() |
Wywary z Traw | Podanie tych eliksirów rozpoczyna proces mutacji organizmu człowieka w organizm wiedźmina. |
![]() |
Wyśmienita Czarna Krew | Wampiry i trupojady zaczynają krwawić, gdy podejdą w pobliże wiedźmina. Ponadto, jeśli go zranią, otrzymują obrażenia i zostają odrzucone. |
![]() |
Wyśmienita Jaskółka | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. |
![]() |
Wyśmienita Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. Wydłużony czas trwania. Leczy żywotność równą aktualnemu zatruciu. |
![]() |
Wyśmienita Wilga | Efekty zatrucia leczą zamiast zadawać obrażenia. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Wyśmienita Zamieć | Kiedy zabijesz przeciwnika, czas zwalnia na chwilę. Przy trzech dostępnych Punktach Adrenaliny, gdy upływ czasu jest spowolniony, akcje nie zużywają wytrzymałości. |
![]() |
Wyśmienity Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i odnawia czas działania eliksirów. |
![]() |
Wyśmienity Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca utraconą żywotność. Przez krótki czas daje odporność na obrażenia. |
![]() |
Wyśmienity Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. Wydłużony czas trwania. Znaki zawsze nakładają swoj specjalne efekty. |
![]() |
Wyśmienity Grom | Zwiększa Siłę ataku. Wydłużony czas działania. Zapewnia 100% szans na trafienie krytyczne w czasie burzy. |
![]() |
Wyśmienity Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. Uodparnia na hipnozę. Wydłużony czas trwania. |
![]() |
Wyśmienity Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. Wydłużony czas trwania. Po zażyciu daje 1 Punkt Adrenaliny. |
![]() |
Wyśmienity Puszczyk | Przyspiesza regenerację wytrzymałości. Wydłużony czas działania. Nigdy nie wyczerpuje się w nocy. |
![]() |
Zamieć | Poprawia refleks, skraca czas reakcji. |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!