Od zamierzychłych czasów eliksiry stanowiły podstawową przewagę wiedźminów nad innymi ludźmi. Mikstury tworzone przez zabójców potworów posiadają bardzo szerokie spektrum zastosowania: mogą przyspieszać regenerację zdrowia, uodparniać na działanie toksyn, zapewniać widzenie w ciemności, a nawet zwiększać szybkość i liczbę zadawanych obrażeń. W Wiedźminie 3 eliksiry posiadają przeważnie trzy stopnie mocy (zwykły, ulepszony, wyśmienity), a im silniejsza mikstura, tym potężniejsze jest jej działanie. Warto przy tym zaznaczyć, że w odróżnieniu od poprzednich gier z serii, w Dzikim Gonie każdy eliksir wystarczy stworzyć jeden raz. Następnie substancje te odnawiają się samoczynnie podczas odpoczynku, ale pod warunkiem, że w Biały Wilk posiada w swoim ekwipunku alkahest.
Niniejszy artykuł przedstawia kompletne zestawienie eliksirów dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Aby poznać szczegóły, kliknij w miniaturkę przedmiotu lub jego nazwę.
Obraz | Nazwa | Opis działania |
Antidotum na pleśń Popsa | Zapewnia czasową odporność na pleśń Popsa. | |
Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i efekty działania eliksirów. | |
Czarna Krew | Wampiry i trupojady otrzymują obrażenia, gdy zranią wiedźmina. | |
Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca część utraconej żywotności. | |
Eliksir Oczyszczenia | Zwraca do puli wszystkie wydane punkty umiejętności, dzięki czemu można je rozdysponować na nowo. | |
Feromony utopca | Utopce nie atakują wiedźmina. | |
Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. | |
Godzina Wilka | Tymczasowo zmniejsza wymagany poziom wszystkich przedmiotów o 2. | |
Grom | Zwiększa Siłę ataku. | |
Jaskółka | Przyspiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia blokują regenerację na 2 sekundy. | |
Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. | |
Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. | |
Orka | Zwiększa zapas powietrza pod wodą o 50% i poprawia widoczność w czasie nurkowania. | |
Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. | |
Puszczyk | Przyspiesza regenerację wytrzymałości. | |
Ulepszona Czarna Krew | Wampiry i trupojady otrzymują obrażenia, gdy zranią wiedźmina. | |
Ulepszona Jaskółka | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. | |
Ulepszona Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszona Wilga | Uodparnia na działanie trucizn, neutralizuje trucizny obecne w krwiobiegu. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszona Zamieć | Kiedy zabijesz przeciwnika, czas zwalnia na chwilę. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszony Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i zmniejsza czas działania zażytych eliksirów o 50%. | |
Ulepszony Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca część utraconej żywotności. | |
Ulepszony Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszony Grom | Increases Siła ataku. Entended duration. | |
Ulepszony Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. Uodparnia na hipnozę. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszony Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. Wydłużony czas trwania. | |
Ulepszony Puszczyk | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. | |
Wilga | Uodparnia na działanie trucizn, neutralizuje trucizny obecne w krwiobiegu. | |
Wywary z Traw | Podanie tych eliksirów rozpoczyna proces mutacji organizmu człowieka w organizm wiedźmina. | |
Wyśmienita Czarna Krew | Wampiry i trupojady zaczynają krwawić, gdy podejdą w pobliże wiedźmina. Ponadto, jeśli go zranią, otrzymują obrażenia i zostają odrzucone. | |
Wyśmienita Jaskółka | Przyśpiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia nie zatrzymują regeneracji. | |
Wyśmienita Pełnia | Zwiększa maksymalną żywotność. Wydłużony czas trwania. Leczy żywotność równą aktualnemu zatruciu. | |
Wyśmienita Wilga | Efekty zatrucia leczą zamiast zadawać obrażenia. Wydłużony czas trwania. | |
Wyśmienita Zamieć | Kiedy zabijesz przeciwnika, czas zwalnia na chwilę. Przy trzech dostępnych Punktach Adrenaliny, gdy upływ czasu jest spowolniony, akcje nie zużywają wytrzymałości. | |
Wyśmienity Biały Miód | Usuwa zatrucie eliksirami i odnawia czas działania eliksirów. | |
Wyśmienity Dekokt Raffarda Białego | Natychmiast przywraca utraconą żywotność. Przez krótki czas daje odporność na obrażenia. | |
Wyśmienity Filtr Petriego | Zwiększa Moc Znaków. Wydłużony czas trwania. Znaki zawsze nakładają swoj specjalne efekty. | |
Wyśmienity Grom | Zwiększa Siłę ataku. Wydłużony czas działania. Zapewnia 100% szans na trafienie krytyczne w czasie burzy. | |
Wyśmienity Kot | Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności. Uodparnia na hipnozę. Wydłużony czas trwania. | |
Wyśmienity Las Mariborski | Przyśpiesza generowanie Punktów Adrenaliny. Wydłużony czas trwania. Po zażyciu daje 1 Punkt Adrenaliny. | |
Wyśmienity Puszczyk | Przyspiesza regenerację wytrzymałości. Wydłużony czas działania. Nigdy nie wyczerpuje się w nocy. | |
Zamieć | Poprawia refleks, skraca czas reakcji. |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!