Petardy

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Petardy od zawsze były ciekawym dodatkiem do standardowego wyposażenia wiedźmina i nie inaczej jest w ostatniej części trylogii o przygodach Białego Wilka. Te niepozorne "bomby" mogą okazać się niezwykle przydatne zarówno podczas walki z potworami, jak i ludźmi. Przy pomocy petard Geralt może m.in. zatruć, podpalić czy zamrozić przeciwnika, a im wyższy poziom przedmiotu (zwykłe, ulepszone, wyśmienite), tym silniejsze jest jego działanie. Warto przy tym zaznaczyć, że w odróżnieniu od poprzednich gier z serii, w Dzikim Gonie każdą petardę wystarczy stworzyć jeden raz. Następnie przedmioty te odnawiają się samoczynnie podczas odpoczynku, ale tylko w przypadku, gdy Geralt posiada w swoim ekwipunku proszek alchemików.

Niniejszy artykuł przedstawia kompletne zestawienie petard dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Aby poznać szczegóły, kliknij w miniaturkę przedmiotu lub jego nazwę.

 
Obraz Nazwa Opis działania
Bomba dwimerytowa Uwalnia obłok opiłków dwimerytu, który blokuje magię i magiczne zdolności potworów.
Czarcia Purchawa +100 Obrażenia od trucizny
Gwiazda Tańcząca +100 Obrażenia od ognia
Kartacz +350 Obrażenia fizyczne
+350 Obrażenia od srebra
+5 Obrażenia od ognia
Księżycowy Pył Zwiera opiłki srebra, które czasowo powstrzymują przemiany potworów.
Północny Wiatr Zamraża przeciwników. Ciosy zadane zamrożonym przeciwnikom zadają dodatkowe obrażenia.
Samum Oślepia przeciwników w zasięgu rażenia. Niszczy gniazda potworów.
Smoczy sen +300 Obrażenia od ognia
Ulepszona bomba dwimerytowa Uwalnia obłok opiłków dwimerytu, który blokuje magię i magiczne zdolności potworów.
Ulepszona Czarcia Purchawa +100 Poison damage
Ulepszona Gwiazda Tańcząca +100 Obrażenia od ognia
Ulepszony Kartacz +600 Obrażenia fizyczne
+600 Obrażenia od srebra
+10 Obrażenia od ognia
Ulepszony Księżycowy Pył Zwiera opiłki srebra, które czasowo powstrzymują przemiany potworów. Wydłużony czas trwania.
Ulepszony Północny Wiatr Zamraża przeciwników. Ciosy zadane zamrożonym przeciwnikom zadają dodatkowe obrażenia. Wydłużony czas działania.
Ulepszony Samum Oślepia przeciwników w zasięgu rażenia. Wydłużony czas trwania. Niszczy gniazda potworów.
Ulepszony Smoczy Sen +400 Obrażenia od ognia
Wyśmienita bomba dwimerytowa Uwalnia obłok opiłków dwimerytu, który blokuje magię i magiczne zdolności potworów. Blokada trwa jeszcze przez jakiś czas po opuszczeniu obłoku.
Wyśmienita Czarcia Purchawa +100 Obrażenia od trucizny
Wyśmienita Gwiazda Tańcząca +100 Obrażenia od ognia
Wyśmienity Kartacz +600 Obrażenia fizyczne
+600 Obrażenia od srebra
+10 Obrażenia od ognia
Wyśmienity Księżycowy Pył Zwiera opiłki srebra, które na zawsze powstrzymują przemiany potworów.
Wyśmienity Północny Wiatr Zamraża przeciwników. Ciosy zadane zamrożonym przeciwnikom zadają dodatkowe obrażenia. Wydłużony czas działania.
Wyśmienity Samum +100% Mnożnik szansy na trafienie krytyczne
Wyśmienity Smoczy Sen +400 Obrażenia od ognia

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.