Karty neutralne

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Karty neutralne, jakie można znaleźć w podstawowej wersji gry Wiedźmin 3, nie należą do żadnej talii, lecz mogą być włączone do każdej z nich. W sumie podczas podróży po Królestwach Północy i Skellige można zdobyć 22 takie karty.

Lista kart

Poniżej przedstawiono pełną listę kart neutralnych wraz z ich podstawową charakterystyką. Szczegółowe informacje na temat każdej z nich znajdziesz po kliknięciu w poniższe linki.

 
Obraz Nazwa i specjalne zdolności Typ Szereg Siła
Bydlęce Siły Zbrojne Karta jednostkl I 8
Cirilla
Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności.
Bohater I 15
Czyste niebo
Odrzuca wszystkie karty Trzaskającego mrozu, Ulewnego deszczu i Gęstej mgły znajdujące się na polu bitwy.
Karta pogody    
Emiel Regis Rohellec Terzieff Karta jednostkl I 5
Gaunter O'Dim
Braterstwo: Jeśli w ręku i w talii znajdują się dwie takie same karty, wynajduje je i zagrywa nimi.
Karta jednostkl III 2
Gaunter O'Dim: Cień
Braterstwo: Jeśli w ręku i w talii znajdują się dwie takie same karty, wynajduje je i zagrywa nimi.
Karta jednostkl II 4
Geralt z Rivii
Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności.
Bohater I 15
Gęsta mgła
Siła wszystkich jednostek strzeleckich przyjmuje wartość 1.
Karta pogody    
Jaskier
Róg Dowódcy: Podwaja siłę jednostek w rzędzie. Zasięg ograniczony do jednego rzędu.
Karta jednostkl I 2
Krowa
Wezwanie z zaświatów: Gdy karta zostaje usunięta z pola bitwy, na polu bitwy pojawia się nowa jednostka.
Karta jednostkl II 0
Manekin do ćwiczeń
Zamień z kartą na planszy i cofnij tę kartę na rękę.
Karta specjalna    
Olgierd von Everec
Wysokie Morale: Dodaje 1 punkt siły do wszystkich pozostałych kart znajdujących się w danej strefie pola bitwy.
Zręczność: Umieść kartę w rzędzie kart bliskiego starcia lub dalekiego zasięgu. Gdy karta zostanie umieszczona w konkretnym miejscu, nie można już zmienić jej pozycji.
Karta jednostkl I / II 6
Pożoga
Pożoga: Niszczy najsilniejszą kartę lub karty na polu bitwy. Odrzuć po zagraniu.
Karta specjalna    
Róg Dowódcy
Podwaja siłę jednostek w rzędzie. Zasięg ograniczony do jednego rzędu.
Karta specjalna    
Tajemniczy elf
Szpiegostwo: Szpieg dostaje się do obozu twojego przeciwnika i zwiększa jego ogólną liczbę puntków. W zamian możesz pociągnąć dwie dodatkowe karty.
Bohater I 0
Triss Merigold
Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności.
Bohater I 7
Trzaskający mróz
Siła wszystkich jednostek walczących w zwarciu przyjmuje wartość 1.
Karta pogody    
Ulewny deszcz
Siła wszystkich jednostek oblężniczych przyjmuje wartość 1.
Karta pogody    
Vesemir Karta jednostkl I 6
Villentretenmerth
Pożoga - jednostka bliskiego starcia : Zniszcz najsilniejszą jednostkę/ki bliskiego starcia twojego przeciwnika, jeśli suma siły jego jednostek bliskiego starcia wynosi 10 bądź więcej.
Karta jednostkl I 7
Yennefer z Vengerbergu
Zmartwychwstanie: Przywraca jedną kartę ze zbioru kart odrzuconych (nie dotyczy kart bohaterów i kart specjalnych).
Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności.
Bohater II 7
Zoltan Chivay Karta jednostkl I 5

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.