Karty neutralne, jakie można znaleźć w podstawowej wersji gry Wiedźmin 3, nie należą do żadnej talii, lecz mogą być włączone do każdej z nich. W sumie podczas podróży po Królestwach Północy i Skellige można zdobyć 22 takie karty.
Lista kart
Poniżej przedstawiono pełną listę kart neutralnych wraz z ich podstawową charakterystyką. Szczegółowe informacje na temat każdej z nich znajdziesz po kliknięciu w poniższe linki.
Obraz | Nazwa i specjalne zdolności | Typ | Szereg | Siła |
Bydlęce Siły Zbrojne | Karta jednostkl | I | 8 | |
Cirilla Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności. |
Bohater | I | 15 | |
Czyste niebo Odrzuca wszystkie karty Trzaskającego mrozu, Ulewnego deszczu i Gęstej mgły znajdujące się na polu bitwy. |
Karta pogody | |||
Emiel Regis Rohellec Terzieff | Karta jednostkl | I | 5 | |
Gaunter O'Dim Braterstwo: Jeśli w ręku i w talii znajdują się dwie takie same karty, wynajduje je i zagrywa nimi. |
Karta jednostkl | III | 2 | |
Gaunter O'Dim: Cień Braterstwo: Jeśli w ręku i w talii znajdują się dwie takie same karty, wynajduje je i zagrywa nimi. |
Karta jednostkl | II | 4 | |
Geralt z Rivii Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności. |
Bohater | I | 15 | |
Gęsta mgła Siła wszystkich jednostek strzeleckich przyjmuje wartość 1. |
Karta pogody | |||
Jaskier Róg Dowódcy: Podwaja siłę jednostek w rzędzie. Zasięg ograniczony do jednego rzędu. |
Karta jednostkl | I | 2 | |
Krowa Wezwanie z zaświatów: Gdy karta zostaje usunięta z pola bitwy, na polu bitwy pojawia się nowa jednostka. |
Karta jednostkl | II | 0 | |
Manekin do ćwiczeń Zamień z kartą na planszy i cofnij tę kartę na rękę. |
Karta specjalna | |||
Olgierd von Everec Wysokie Morale: Dodaje 1 punkt siły do wszystkich pozostałych kart znajdujących się w danej strefie pola bitwy. Zręczność: Umieść kartę w rzędzie kart bliskiego starcia lub dalekiego zasięgu. Gdy karta zostanie umieszczona w konkretnym miejscu, nie można już zmienić jej pozycji. |
Karta jednostkl | I / II | 6 | |
Pożoga Pożoga: Niszczy najsilniejszą kartę lub karty na polu bitwy. Odrzuć po zagraniu. |
Karta specjalna | |||
Róg Dowódcy Podwaja siłę jednostek w rzędzie. Zasięg ograniczony do jednego rzędu. |
Karta specjalna | |||
Tajemniczy elf Szpiegostwo: Szpieg dostaje się do obozu twojego przeciwnika i zwiększa jego ogólną liczbę puntków. W zamian możesz pociągnąć dwie dodatkowe karty. |
Bohater | I | 0 | |
Triss Merigold Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności. |
Bohater | I | 7 | |
Trzaskający mróz Siła wszystkich jednostek walczących w zwarciu przyjmuje wartość 1. |
Karta pogody | |||
Ulewny deszcz Siła wszystkich jednostek oblężniczych przyjmuje wartość 1. |
Karta pogody | |||
Vesemir | Karta jednostkl | I | 6 | |
Villentretenmerth Pożoga - jednostka bliskiego starcia : Zniszcz najsilniejszą jednostkę/ki bliskiego starcia twojego przeciwnika, jeśli suma siły jego jednostek bliskiego starcia wynosi 10 bądź więcej. |
Karta jednostkl | I | 7 | |
Yennefer z Vengerbergu Zmartwychwstanie: Przywraca jedną kartę ze zbioru kart odrzuconych (nie dotyczy kart bohaterów i kart specjalnych). Bohater: Nie działają na niego żadne specjalne karty ani umiejętności. |
Bohater | II | 7 | |
Zoltan Chivay | Karta jednostkl | I | 5 |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!