Warzenie mikstur

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Warzenie misktur jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Warzenie mikstur - umiejętność podstawowa

Umożliwia warzenie i picie podstawowych eliksirów wiedźmińskich.

Jest to dość podstawowa umiejętność, choć bynajmniej nie niezbędna. Warto zainwestować w nią kilka punktów, by zwiększyć swoją tolerancje na eliksiry. Maksowanie jej wydaje się atrakcyjne jedynie dla postaci skupionych stricte na alchemii, choć i tak warto rozważyć inne opcje.

Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Warzenie mikstur - ulepszenia

Zwiększona tolerancja

Niezbędne umiejętności: Warzenie mikstur
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Poziom Efekty
1 Zwiększa tolerancję na eliksiry z 75% do 80%.
Czas działania eliksirów: +5%
2 Zwiększa tolerancję na eliksiry z 75% do 85%.
Czas działania eliksirów: +10%
3 Zwiększa tolerancję na eliksiry z 75% do 90%.
Czas działania eliksirów: +15%
4 Zwiększa tolerancję na eliksiry z 75% do 95%.
Czas działania eliksirów: +20%
5 Zwiększa tolerancję na eliksiry z 75% do 100%.
Czas działania eliksirów: +25%

Odnowienie

Niezbędne umiejętności: Warzenie mikstur
Niezbędne pkt umiejętności: 8

Poziom Efekty
1 Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 5% maksymalnej żywotności.
Czas działania eliksirów: +5%
2 Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 10% maksymalnej żywotności.
Czas działania eliksirów: +10%
3 Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 15% maksymalnej żywotności.
Czas działania eliksirów: +15%
4 Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 20% maksymalnej żywotności.
Czas działania eliksirów: +20%
5 Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 25% maksymalnej żywotności.
Czas działania eliksirów: +25%

Opóźniony rozkład

Niezbędne umiejętności: Warzenie mikstur
Niezbędne pkt umiejętności: 20

Poziom Efekty
1 Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 90% maksymalnego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +5%
2 Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 80% maksymalnego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +10%
3 Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 70% maksymalnego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +15%

Efekt uboczny

Niezbędne umiejętności: Warzenie mikstur
Niezbędne pkt umiejętności: 28

Poziom Efekty
1 Zażycie eliksiru daje 20% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +5%
2 Zażycie eliksiru daje 40% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +10%
3 Zażycie eliksiru daje 60% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +15%
4 Zażycie eliksiru daje 80% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +20%
5 Zażycie eliksiru daje 100% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.
Czas działania eliksirów: +25%

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.