Obrona

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Obrona jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Obrona - umiejętność podstawowa

Zestaw technik obronnych Szkoły Wilka.

Umiejętność użyteczna, lecz nie dla każdego. Jeśli zamierzasz mocno postawić na zdolności szermiercze, nie wahaj się inwestować tutaj sporej liczby punktów umiejętności. Jeśli jednak preferujesz obronę przy pomocy Znaków, zostaw niniejsze ulepszenia na późniejszy etap rozgrywki. Zaoszczędzisz w ten sposób kilka punktów, które przydadzą się w innych drzewkach.

Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Obrona - ulepszenia

Odbijanie strzał

Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Poziom Efekty
1 Parowanie ciosów umożliwia również odbijanie strzał.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców i zadają dwukrotnie większe obrażenia.

Praca nóg

Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 8

Poziom Efekty
1 Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 40%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 80%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Riposta

Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 20

Poziom Efekty
1 Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności i jest trafieniem krytycznym z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%

Mordercza precyzja

Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 30

Poziom Efekty
1 Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 1% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika. Efekt ten nie może być użyty częściej niż raz na 15s.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 2% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika. Efekt ten nie może być użyty częściej niż raz na 15s.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.