Obrona jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Obrona - umiejętność podstawowa
Zestaw technik obronnych Szkoły Wilka.
Umiejętność użyteczna, lecz nie dla każdego. Jeśli zamierzasz mocno postawić na zdolności szermiercze, nie wahaj się inwestować tutaj sporej liczby punktów umiejętności. Jeśli jednak preferujesz obronę przy pomocy Znaków, zostaw niniejsze ulepszenia na późniejszy etap rozgrywki. Zaoszczędzisz w ten sposób kilka punktów, które przydadzą się w innych drzewkach.
Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Obrona - ulepszenia
Odbijanie strzał
Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Poziom | Efekty |
1 | Parowanie ciosów umożliwia również odbijanie strzał. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców i zadają dwukrotnie większe obrażenia. |
Praca nóg
Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 8
Poziom | Efekty |
1 | Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 40%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 60%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 80%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 100%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Riposta
Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 20
Poziom | Efekty |
1 | Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności i jest trafieniem krytycznym z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
Mordercza precyzja
Niezbędne umiejętności: Obrona
Niezbędne pkt umiejętności: 30
Poziom | Efekty |
1 | Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 1% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika. Efekt ten nie może być użyty częściej niż raz na 15s. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 2% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika. Efekt ten nie może być użyty częściej niż raz na 15s. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!