Szybki atak jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Szybki atak - umiejętność podstawowa
Pozwala wykonywać szybkie ataki.
Jest to podstawowa umiejętność, która sprawia, że Wiedźmin staje się skuteczniejszy w walce z szybkimi, zwinnymi, lecz słabo opancerzonymi wrogami. Szczególnie warto inwestować w Młynek, który znacząco poprawia efektywność w starciach z wieloma przeciwnikami naraz - przydatne zwłaszcza w potyczkach z nekkerami, utopcami czy ghulami. Szermierze raczej zostawią w tym drzewku sporą część swoich punktów umiejętności.
Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Szybki atak - ulepszenia
Pamięć mięśniowa
Niezbędne umiejętności: Szybki atak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Poziom | Efekty |
1 | Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 5%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 10%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 15%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 25%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Precyzyjne cięcia
Niezbędne umiejętności: Szybki atak
Niezbędne pkt umiejętności: 8
Poziom | Efekty |
1 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne szybkich ataków o 2% i ich obrażenia o 15%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne szybkich ataków o 4% i ich obrażenia o 30%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne szybkich ataków o 6% i ich obrażenia o 45%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne szybkich ataków o 8% i ich obrażenia o 60%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne szybkich ataków o 10% i ich obrażenia o 75%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Młynek
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę.
Niezbędne umiejętności: Szybki atak
Niezbędne pkt umiejętności: 20
Poziom | Efekty |
1 | Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 30%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 40%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 50%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Okaleczenie
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia.
Niezbędne umiejętności: Szybki atak
Niezbędne pkt umiejętności: 30
Poziom | Efekty |
1 | Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 25 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 50 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 75 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 100 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 125 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!