Six Ages: tagowanie scen

David Dunham przygotował kolejny artykuł na temat produkcji Six Ages. Tym razem poruszył kwestię "tagowania" scen w języku OSL, co zainteresuje przede wszystkim osoby praktykujące programowanie gier.

Pomysłodawca Six Ages przedstawił w swoim tekście poprzednie metody znakowania scen oraz obecne, które wykorzystują wspomniane już tagowanie. Artykuł zawiera kilka przykładów i sporo technicznej nomenklatury, dlatego podstawowa wiedza z zakresu tworzenia kodu jest niezbędna do lektury. Zainteresowanych odsyłam na oficjalny blog gry.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.