Podczas trwającego w Kolonii GamesComu, Josh Atkins, szef projektu Fable III, stwierdził że w najnowszej odsłonie popularnego cyklu nie doświadczymy już bezmyślnego zabijania.
Pracownik Lionheadu uważa, że nowy system walki pozwoli graczom na czerpanie większej rozgrywki z toczonych walk. Warto w tym miejscu przypomnieć, w Fable II większość starć można było rozstrzygnąć na swoją korzyść poprzez bezustanne naciskanie przycisku "X".
Każda gra z serii Fable celowo była tworzona jako przystępna [dla gracza]. Dokładaliśmy starań, aby zapewnić wszystkim naszym graczom pełną satysfakcję... Jednakże, sądzę że w przeszłości pozwoliliśmy pewnym aspektom gry stać się tak łatwymi, że stały się trochę zbyt bezmyślne. Zdecydowaliśmy się więc wprowadzić pewne zmiany balansujące grę, aby w dalszym ciągu była ekscytująca i zaskakująca.
Jeśli słowa Atkinsa nie są tylko zasłoną dymną, to Lionhead planuje zrobić grę trudniejszą, a przy tym zarobić więcej niż na poprzednich częściach cyklu. To się chyba udać nie może.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!