Athkatla - wstęp

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Wyjście z lochów Irenicusa prowadzi prosto na Promenadę Waukeen, w centrum Athkatli. Tutaj, po krótkiej cutscence, Zakapturzeni Czarodziei porwą maga i twoją przyjaciółkę Imoen. Odnalezienie tej pary staje się teraz dla ciebie głównym celem gry.

Zastanawiasz się od czego zacząć? No cóż, na początek powinieneś poszukać sobie wysoko postawionych przyjaciół. Niedługo po przybyciu zaczepi cię mały chłopiec, który poprosi cię o spotkanie się z Gaelanem Baylem, który ma swój dom w slumsach. Człowiek ten zaproponuje ci pomoc w zamian za 20000 szt. złota - suma może wydać ci się absurdalna, jednak na razie nie masz wyboru, musisz się zgodzić. Kiedy uzbierasz 15000 szt. złota Gaelan przyśle chłopca z wieścią, iż cena za pomoc spadła do 15000 złotych monet. Jednak nie będzie to jedyna propozycja - niedługo po spotkaniu z chłopcem zaczepi cię Valen, która również zaoferuje ci pomoc za 15000 szt. złota...

Sytuacja wygląda następująco: obecnie, o wpływy w Athkatli walczą dwie gildie, Gildia Złodziei i nowa gildia, zrzeszająca wampiry. Jakoże cena za "pomoc" jest jednakowa, koszty nie powinny mieć wpływu na to, po której stronie konfliktu staniesz - a możesz wybrać tylko raz. Od tego kogo wybierzesz, zależeć będzie dalszy rozwój fabuły. Jeśli wybierzesz Gildię Złodziei, idĽ do Gaelana Bayle'a, zapłać i rozpocznij wykonywanie zadań dla Arana Linvaila; jeśli wolisz gildię wampirów, wybierz się w nocy do Dzielnicy Cmentarnej i spotkaj się z Bodhi, dla której po uiszczeniu odpowiedniej ilości złota będziesz wykonywał zadania... Dalszy ciąg solucji w kolejnych działach (linki powyżej).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.