Stacja Wulkan

Solucja i poradnik gry Mass Effect 2

Do stacji Wulkan dostaniesz się bezpośrednio z powierzchni Aite - drogę wskaże ci sam interfejs gry. Na miejscu leć cały czas przed siebie, a następnie użyj silników odrzutowych, by pokonać rzekę lawy. Wleć do magazynu po prawej. Zauważysz tam strumienie powietrza, które będą unosić Młota do góry. Skieruj się bezpośrednio do ostatniego rzędu wentylatorów i pozwól się "unieść", po czym użyj silników, by dostać się na półkę powyżej.

Zmierzaj przed siebie, lecz bądź ostrożniejszy - wkrótce na twojej drodze pojawi się wieżyczka Cerberusa, którą musisz zniszczyć. Przy rozwidleniu wybierz drogę po lewej. Na jej końcu znajdziesz stanowisko z 400 jednostkami irydu - możesz go przeskanować w ten sam sposób, jak wcześniej robiłeś to z pakietami danych, a więc zbliż się do namalowanego na ziemi symbolu, a następnie przytrzymaj przez chwilę PPM. Po zdobyciu zasobów wróć do rozwidlenia i wleć w drugą z możliwych ścieżek.

Wkrótce zobaczysz kolejną, znacznie szerszą rzekę lawy. Aby ją pokonać, będziesz musiał "skakać" po spływających kamieniach, jednak nie wolno ci się zatrzymać na żadnym z nich na dłużej - po zetknięciu z Młotem skały zaczną tonąć, dlatego musisz się po nich poruszać sprawnie i precyzyjnie.

Za rzeką skręć w prawo i użyj strumienia powietrze, by dostać się na znajdującą się wyżej półkę. Zbliż się do budynku, który pojawi się tuż przed tobą i naciśnij "F" - twoja drużyna zostanie automatycznie przetransportowana do wnętrza stacji Wulkan.

Otwórz pierwsze drzwi i wejdź na górę. W kolejnym pomieszczeniu czeka cię łatwa bitwa z kilkoma mechami LOKI. Za następnymi drzwiami natrafisz na kolejny dziennik Archera, a także panel sterowania zaworem A3, do którego będziesz musiał się włamać. Dzięki temu aktywujesz nowy wentylator, z którego będziesz mógł teraz skorzystać. Wróć na pokład Młota i skieruj się w swoją lewą stronę. Nieopodal zobaczysz strumienie powietrze, które widziałeś wcześniej na przerywniku filmowym. Skorzystaj z nich, a dostaniesz się na półkę skalną powyżej. Leć cały czas przed siebie. Wkrótce zobaczysz wieżyczkę Cerberusa, którą zniszcz z bezpiecznej odległości. Przy jej szczątkach natrafisz na iryd, który warto przeskanować (400 jednostek). Leć dalej, a dotrzesz do kolejnej rzeki lawy. Tym razem zadanie będzie nieco trudniejsze, bowiem musisz "skakać" po kamieniach zgodnie z nurtem, aż do momentu, gdy po lewej stronie zobaczysz bezpieczne lądowisko. Pamiętaj o tym, by na żadnej ze skał nie zatrzymywać się długo.

Po przedostaniu się na "suchy" ląd, kontynuuj zmierzanie jedyną dostępną drogą. Za chwilę po swojej lewej zobaczysz dwa rzędy półek skalnych. Pokonaj je, a na ostatniej znajdziesz stanowisko zawierające 800 jednostek irydu. Żeby nie było zbyt łatwo, strzegą go dwie wieżyczki Cerberusa, co znaczy, że powinieneś przygotować się na dość ciężką przeprawę, gdyż jest tam niewiele miejsca do robienia uników.

Następnie podleć do "wentylatora" po drugiej stronie lokacji. Powietrze wzniesie się do obszaru na dość trudny, górzysty teren, jednak pomiędzy pagórkami znajdziesz dobrze ukryte stanowisko z 400 jednostkami irydu. Po jego skanowaniu wróć na dół i kontynuuj swoją podróż w jedynym możliwym kierunku.

Przed tobą kolejna, ostatnia już rzeka lawy. Znowu będzie nieco trudniej, ponieważ tym razem będziesz musiał "skakać" pod prąd płynącej rzeki. I znów musisz pamiętać, że skały są bardzo niestabilne, przez co szybko będą tonąć. Wkrótce, na prawym brzegu, zauważysz kilka budynków. Wleć do znajdującego się tam hangaru i naciśnij "F", dzięki czemu znajdziesz się wewnątrz właściwej stacji Wulkan.

W środku idź przed siebie, a następnie w prawo. Dotrzesz do konsoli sterowania zaworem D4, do której oczywiście będziesz musiał się włamać. Zbadaj też balkon poniżej, a znajdziesz datapad z 1125 kredytami. Wróć na górę i idź znów jedyną możliwą drogą. Drogę zablokuje ci spory obiekt, ale celny strzał w wybuchowy zbiornik załatwi sprawę. Idź do góry, po drodze zbierając zawartość apteczki.

Gdy dotrzesz na sam szczyt konstrukcji, drogę zastapią ci mechy LOKI oraz sondy szturmowe. W walce z nimi możesz wykorzystać kolejne zbiorniki z wybuchową substancję, które zniszczone w odpowiednim momencie powinny wyeliminować co najmniej połowę wrogich maszyn. Rozpraw się z resztą, po czym idź znów przed siebie. Niedługo drogę zastąpią ci kolejne mechy i sondy, wobec których najlepiej zastosować tę samą taktykę, co poprzednio. Musisz przedostać się na górny poziom, w czym pomocne okażą się... wielkie rury.

Na górze zajrzyj do biura po lewej, a natkniesz się na sejf ścienny (1500 kredytów) oraz dziennik badań. Wróć do głównego korytarza i kieruj się przed siebie. W pierwszym dużym pomieszczeniu zetkniesz się z oporem ze strony mechów LOKI oraz sond szturmwych. Tym razem w okolicy nie będzie żadnych wybuchowych pojemników, więc pozostaje ci rozprawienie się z nimi w tradycyjny sposób. Wkrótce na polu bitwy pojawi się mech YMIR. Unikaj jego potężnych ataków i bombarduj go pociskami z broni ciężkiej, gdy tylko ich maszyna przerwie ostrzał. Po zwycięskiej walce przeszukaj magazynek po lewej, a natrafisz na wypełniony kredytami (2625) komputer.

Przejdź na drugi koniec pomieszczenia, wejdź po schodach i zhakuj zamek w drzwiach. Dostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego, gdzie twoi towarzysze szybko poradzą sobie z pojedynczym mechem LOKI. Chwilę później odwołasz procedurę alarmową w stacji, co przybliży cię do uzyskania dostępu do stacji Atlas. Na koniec pozostaje podjęcie decyzji, co zrobić z uszkodzonym mechem. Możesz go zostawić, lub zniszczyć przy pomocy akcji QTE renegata i zarobić w ten sposób kilka punktów Egoizmu.

Twoja drużyna automatycznie powróci na pokład Młota, a stamtąd na powierzchnię planety Aite. Pora wybrać się do stacji Prometeusz.

 


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.