Dobre zamiary

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Uraga gro-Shuba zaraz po zakończeniu misji Z nosem w księgach.

Eksploracja

Midden

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Akademia w Zimowej Twierdzy - Dobre zamiary - Midden

1 - wyjście na zewnątrz.

2 - przejście do Komnaty Osiągnięć.

3 - Kuźnia Atronacha. Miejsce to służy do przywoływania atronachów oraz tworzenia unikatowych przedmiotów, np. daedrycznych. Do stworzenia większości z nich niezbędny jest Kamień pieczętujący, który pozyskasz w trakcie misji Rytualny czar przywołania. Dokładne informacje na temat uzytkowania Kuźni oraz niezbędnych składników znajdziesz w leżącej tuż obok niej Instrukcji.

4 - przejście prowadzące do Mroków Midden.

Mroki Midden

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Akademia w Zimowej Twierdzy - Dobre zamiary - Mroki Midden

4 - przejście wiodące z Midden.

5 - rękawice Daedry. Obok niej znajdziesz Raport o incydencie w Midden oraz Klucz śledczego. Oba przedmioty są związane z pobocznym zadaniem Zapomniane imiona.

6 - laboratorium alchemiczne. Znajdziesz na nim księgę umiejętności pt. De Rerum Dirennis.

7 - Natchniony z Dunlain.

8 - wyjście na zewnątrz.

 

Opis

Zgodnie z sugestią Uraga, porozmawiaj z Tolfdirem na temat odnalezionych ksiąg. Uczonego odnajdziesz w Komnacie Żywiołów, obserwującego przetransportowaną do Akademii błyszczącą kulę. Dyskusje na temat znaleziska przerwie wam Ancano. Thalmorczyk poinformuje cię, że do Akademii przybył mnich z Zakonu Psijyków i chce się z tobą niezwłocznie widzieć. Altmer odeskortuje cię do Kwater Arcymaga, gdzie odbędzie się wspomniane spotkanie.

Podobnie jak w Saarthalu, także i tym razem mnich zaburzy czasoprzestrzeń, by nikt inny nie mógł być świadkiem waszej dyskusji. Czarodziej przedstawi się jako Quaranir i postanowi opowiedzieć ci co nieco na temat tajemniczego artefaktu. Dowiesz się, że jest to potężne Oko Magnusa, które mogłoby doprowadzić do ogromnych zniszczeń, gdyby wpadło w niepowołane ręce, a ty właśnie musisz temu zapobiec. Na koniec Quaranir zasugeruje, abyś spotkał się z Natchnionym z Dunlain, którego można znaleźć "gdzieś w Akademii", po czym rozpłynie się w powietrzu.

Gdy zapytasz kogokolwiek o Natchnionego, zostaniesz odesłany do Tolfdira lub Mirabelle Ervine. Najlepiej odszukać tego pierwszego, bowiem czarodziejka nie będzie chciała ci niczego powiedzieć bez zastosowania Perswazji. Tak czy owak dowiesz się, że Natchniony przebywa w podziemiach Akademii znanych jako Midden. Jedno z wejść - klapa - znajduje się na zachód od bramy wiodącej do Komnaty Żywiołów.

W Midden będziesz musiał stawić czoło licznym draugrom, pająkom i lodowym upiorom, choć żaden z tych wrogów nie powinien już stanowić dla ciebie wyzwania. W końcu dotrzesz do Natchnionego z Dunlain (7). Czarodziej ostrzeże cię przed Ancano, a także wyjawi, że Oko Magnusa można kontrolować jedynie za pomocą innego magicznego artefaktu - Laski Magnusa. Natchniony zasugeruje, abyś porozmawiał na ten temat z arcymagem, po czym zamilknie.

Udaj się zatem na spotkanie z Savosem Arenem. Kiedy uda ci się go przekonać do zainteresowania sprawą, Dunmer podpowie ci, że najlepszym źródłem informacji na ten temat będzie Mirabelle Ervine. Jako że twoje działania imponują arcymagowi, zostaniesz również nagrodzony losowym magicznym diademem.

Mirabelle Ervine nie będzie zbyt optymistycznie nastawiona do poszukiwań Laski Magnusa. Kobieta przypomni sobie, że ostatnio wypytywali o nią członkowie organizacji znanej jako Synod. Owi badacze, dowiedziawszy się, że artefaktu nie ma na terenie Akademii, mieli udać się do dwemerskich ruin Mzulft. Poznanie tej informacji zakończy niniejsze zadanie i rozpocznie kolejne - Ujawnianie niewidocznego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.