Palce Mistrza Kuźni

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać przy okazji pierwszej wizyty w którejkolwiek z czterech twierdz Orków. Jednakże, jeśli wcześniej wykonasz misję dla któregokolwiek Orsimera żyjącego poza warownią i zdobędziesz tytuł "krewnego" (np. Nauka biegłości), nie będziesz mógł aktywować tej misji. Podobnie rzecz ma się, jeśli grasz postacią Orka.

 

Opis

Orkowie w Skyrim trzymają się sztywno swojego kodeksu, który nie pozwala im wpuszczać na teren swoich warowni nikogo, kto nie jest ich "krewniakiem". Nie oznacza to jednak, że wstęp otrzymują tylko "rasowi" Orkowie, bowiem tytuł ten można zdobyć. Jak? Wystarczy pomóc któremukolwiek Orkowi mieszkającemu poza twierdzami lub zbliżyć się do jednej z twierdz (Dushnikh Yal, Largashbur, Mor Khazgur lub Narzulbur) i zaoferować swoje usługi. Wówczas otrzymasz niniejsze zadanie, którego wykonanie pozwoli ci rozmawiać i handlować z Orsimerami w ich skyrimskich warowniach.

Zadanie jest bardzo łatwe. Orkowie chcą odzyskać utracony artefakt - rękawice nazywane Palcami Mistrza Kuźni. Aby je zdobyć, wystarczy udać się do wskazanej lokacji, zabić bandytów lub inne istoty okupujące to miejsce i z kufra bossa zabrać rzeczony przedmiot. W zależności od tego, w której twierdzy przyjmiesz zadanie, lokalizacja miejsca ukrycia rękawic może się różnić:

Dushnikh Yal lub Mor Khazgur:

  • Dolina Kniei (daleko na północ od Kartwasten, na wschód od twierdzy orków Mor Khazgur)
  • Harmugstahl (na północ od Kartwasten, za rzeką)
  • Kopiec buntownika (na południowy-wschód od Kartwasten)
  • Kopiec Pylarza (na północny-zachód od Białej Grani)
  • Reduta Czerwonego Orła (na północny-wschód od Markartu, nieopodal obozu przy Iglicy Karth)
  • Reduta Druadach (na północny-zachód od Kartwasten)
  • Reduta przy Złamanej Wieży (przy cesarskim trakcie, na wschód od Kartwasten)
  • Reduta Wiedźmiej Skały (na południe od Markartu)
  • Reduta Wolty Bruca (na północ od Kartwasten, za rzeką)
  • Smoczymost - punkt widokowy (na południe od Smoczymostu)

Narzulbur:

  • Ansilvund (na północny-wschód od Skały Shory)
  • Grota na Turni (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Cronvangr (na południe od Wichrowego Tronu, niemal naprzeciw Młyna Zmieszanych Wód - po drugiej stronie rzeki)
  • Jaskinia Kamiennego Potoku (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia na Wzgórzach Mówców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)
  • Jaskinia Zaginionego Noża (nieopodal Fortu Amol, na północny-zachód od Czarnego Ruczaju)
  • Morvunskar (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)
  • Skała Wisielców (na południowy-zachód od Wichrowego Tronu)
  • Zdradliwy Stok (na południowy-wschód od Wichrowego Tronu)

Largashbur:

  • Jar Pękniętego Hełmu (na południowy-wschód od Pękniny)
  • Jaskinia lawinowa (na południowy-zachód od Skały Shora
  • Strażnica Polnego Głazu (na północny-wschód od Pękniny)
  • Kieł Faldara (na zachód od Pękniny)
  • Miodowy Zagajnik (na południe od Ivarstead
  • Pięknystaw (na zachód od Skały Shora
  • Sosnowa Grota (na północ od Ivarstead
  • Strażnica w Rift (na północny-zachód od Pękniny)
  • Szczyt Wiatru Północy (na północny-zachód od Skały Shora
  • Warownia Trevy (na północny-zachód od Pękniny)

Po odzyskaniu Palców Mistrzu Kuźni wróć do swojego zleceniodawcy. Otrzymasz możliwość porozmawania z wodzem danej twierdzy, który nada ci tytuł "krewniaka" Orków. Od tej pory będziesz mógł swobodnie poruszać się po wszystkich orsimerskich warowniach.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.