Wstęp
Niedługo po zakończeniu misji Człowiek, który wywołał wilka z lasu oraz awansowaniu o jeden poziom (maks. dwa), spotkasz kuriera, który dostarczy ci wiadomość od Falka Ogniobrodego. Wygląda na to, że to nie koniec kłopotów z "Wilczą Królową", jednak więcej szczegółów poznasz dopiero podczas osobistego spotkania.
Eksploracja
Katakumby Potemy
1 - wyjście na zewnątrz.
2 - stół. Znajdziesz na nim cenną ksiegę pt. Uczta złodziei.
3 - obracające się wrota. Pociągnij za dźwignię, aby uruchomić mechanizm, a kiedy w przejściu pojawi się luka, pociągnij ponownie, aby go zatrzymać.
4 - przejście prowadzące do Schronienia Potemy.
Schronienie Potemy
4 - przejście prowadzące do Katakumb Potemy.
5 - obracające się wrota. Mechanizm działa identycznie jak w punkcie 3, z tą drobną różnicą, że tym razem natkniesz się na 3 dźwignie oraz 3 przejścia. Położenie dźwigni odpowiada położeniu wrót, które otwierają/zamykają.
6 - sala tronowa (górne piętro). Zmierzysz się tutaj z wampirem oraz levelowanym draugrem bossem. Przy szczątkach krwipijcy znajdziesz klucz, którym otworzysz drzwi do Sanktuarium Potemy (7).
7 - przejście prowadzące do Sanktuarium Potemy.
Sanktuarium Potemy
7 - przejście prowadzące do Schronienia Potemy.
8 - sala audiencyjna.
9 - Potema. Zaraz za tronem znajdziesz skrzynię, w której odkryjesz m.in. cenną księgę pt. Legenda domu Kratelych.
10 - wyjście z podziemi.
Opis
Na osobistym spotkaniu Falk poinformuje cię, że mimo przerwania rytuału, duchowi Potemy udało się uciec z więzienia. Na szczęście Wilcza Królowa jest na tyle słaba, że nie może przybrać cielesnej formy - przynajmniej na razie. Po dalsze instrukcje Ogniobrody odeśle cię do Styrra, kapłana ze świątyni w Samotni.
Styrr poinformuje cię, że duch Potemy zbiegł do leżących pod miastem katakumb, gdzie z pewnością planuje spektakularny powrót. Aby temu zapobiec ktoś - czyli ty - musi udać się na dół i zdobyć Czaszkę Potemy, którą następnie kapłan poświęci i tym samym udaremni wysiłki Wilczej Królowej. Na koniec rozmowy Styrr wręczy ci klucz. Będąc już w świątyni zejdź zachodnimi schodami, a gdy natrafisz na drzwi do magazynu, otwórz je zdobytym kluczem. Dalej już przez wyrwę w ścianie bez problemu trafisz do Katakumb Potemy.
Po wejściu do środka usłyszysz głos samej Wilczej Królowej. Duch opowie ci o swoich planach stworzenia nieumarłej armii, na której czele mógłbyś stanąć - oczywiście po swojej śmierci. Niepomny na obietnice dawnej władczyni, ruszaj przed siebie i zabijaj wszystko, co stanie ci na drodze. W drodze przez Katakumby Potemy, Schronienie Potemy i Sanktuarium Potemy zlikwidujesz niemało wampirów i draugrów. Usłyszysz też ponownie Potemę, ale jej słowa niewiele zmienią.
Gdy dotrzesz do sali audiencyjnej (8), Wilcza Królowa objawi się osobiście. Duch postanowi zapoznać cię z jej "radą", która chwilę później ruszy na ciebie w formie oddziału draugrów. Walka nie należy do najprostszych, bowiem nieumarli zaatakują cię w sporej liczbie, a sama Potema będzie krążyć pod sufitem i uderzać w ciebie błyskawicami. Aby wyeliminować przynajmniej tę ostatnią niedogodność, przyjmij walkę pod mostem w centrum sali lub w korytarzu, z którego przyszedłeś. Nie próbuj atakować Potemy, dopóki nie pozbędziesz się draugrów - będzie "nietykalna". Kiedy jednak pozbędziesz się już rady, rozprawienie się z samym duchem nie powinno stanowić żadnego wyzwania.
Po walce podejdź do tronu Wilczej Królowej (9), na którym znajdziesz Czaszkę Potemy. Skorzystaj z położonego nieopodal wyjścia (10) i wróć do Styrra. Kapłan pobłogosławi kość i podziękuję ci za twój wysiłek. Równie zadowolony będzie Falk Ogniobrody, który do wyrazów uznania dorzuci jeszcze levelowaną Tarczę Samotni.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!