Tyfoni opanowali stację Talos I i tylko od nas zależy, jak zakończy się historia opowiedziana w reboocie Preya. Zanim jednak ruszymy do walki, warto bliżej poznać swojego wroga. Producenci z Arkane Studios spieszą na ratunek.
Omówienie różnych rodzajów Tyfonów oraz historia ich tworzenia są tematem przewodnim najnowszego dziennika deweloperskiego.
Chcieliśmy uniknąć, jak to ujął Raf [Colantonio], motywu "orków z bronią laserową" - powiedział główny projektant Ricardo Bare. Nie chcieliśmy brnąć w piechotę z blasterami czy gąbkowate, obślizgłe, krwawe potwory. Zamiast tego celowaliśmy w coś, co byłoby otoczone aurą tajemniczości, nieprzeniknienia i zjawiskowości. Zajęło nam to trochę czasu, ale doszliśmy do wniosku, że fizjonomia tyfonów powinna być amorficzna. Mają być czymś, co trudno pojąć, budzić w graczu lęk, sprawiać, żeby nie miał pojęcia, co tym istotom może chodzić po głowie.
Szczegółowe informacje o różnych gatunkach Tyfonów znajdziecie w niniejszym artykule oraz na poniższym filmie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!