Isaiah Cartwright, jeden z projektantów Guild Wars 2, opublikował na oficjalnym blogu ArenaNet krótki artykuł dotyczący sposobu levelowania w kontynuacji popularnego MMORPG-a.
Jak bowiem łatwo się domyślić, deweloperzy planują nieco inny system progresji postaci, niż ten, który jest powszechnie stosowany. W GW2 bohater otrzyma możliwość osiągnięcia 80. poziomu, jednak "levelowanie" będzie znacznie szybsze - liczba punktów doświadczenia potrzebnych do kolejnych awansów ma być stała, a nie stale się zwiększać, jak to ma miejsce w 99,9% produkcji cRPG/MMORPG.
Jeśli chodzi o konkrety, to na tym możnaby zakończyć streszczenie artykułu Cartwrighta. Z jego pełną wersją można zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!