Jonathan Sharp z ArenaNet poruszył na oficjalnym blogu studia jeden z ciekawszych aspektów Guild Wars 2 - eksplorację mórz, jezior i oceanów, co będzie stanowić ważny element rozgrywki drugiej odsłony GW.
Sharp w swoim artykule klaruje takie sprawy, jak oddychanie pod wodą, eksploracja czy też walka. Ten ostatni aspekt jest o tyle ważny, że w GW2 podwodne bitwy będą zmuszały gracza do korzystania z broni oraz umiejętności, z których nie można korzystać na lądzie. Jest to wiadomość o tyle przydatna, że wodny świat Tyrii ma żyć własnym życiem, a nie być jedynie dodatkiem do powierzchniowej częśći Tyrii.
Tekst jest obfity w szczegóły, dlatego też zachęcam do zapoznania się z nim. Można to zrobić tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!