Wydany niedawno patch 1.3 do Wiedźmina 2: Zabójców Królów poprawił wiele niedociągnięć, jednak przyczynił sie także do powstania kilku innych problemów. W związku z tym CDPR wydał hotfix oznaczony liczbą 1.35, który powinien naprawić również nowe błędy.
Patch można pobrać stąd. Poniżej przedstawiamy pełną listę zmian:
- Usunięto problem związany z cieniami w trybie 3D Vision.
- W trybie 3D Vision w menu ładowania gry widoczne są obrazki do zapisanych stanów gry.
- Usunięto problem z niezapisywaniem się osiągnięć na Steamie.
- Usunięto błędy tekstur krwi w trybie ubersamplingu.
- Liczba przedmiotów w kieszeniach aktualizuje się we właściwy sposób po podniesieniu przedmiotu, który już znajduje się w kieszeni.
- Usunięto problem związany z licznikiem składników alchemicznych w momencie tworzenia większej ilości eliksirów Grom.
- Ukończone zadanie „Zapach kadzideł” nie wyświetla się dłużej jako zakończone porażką w momencie wejścia do rezydencji Loredo pod koniec aktu 1.
- Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się większych mutagenów.
- Usunięcie zapisanego stanu gry po wejściu do menu Wspomnienia i retrospekcje nie powoduje pojawienia się komunikatu Ładowanie dostępnych animacji.
- Pliki .exe gry nie są dłużej uznawane przez popularne programy antywirusowe za zagrożenie.
- Na systemach Windows XP automatyczna aktualizacja gry po instalacji nie powoduje pojawienia się błędu pliku Launcher.exe.
- Folder instalacji gry nie jest rozpoznawany jeżeli zawiera w nazwie znaki diakrytyczne których nie obsługuje dany system Windows. Łatka 1.3 właściwie informuje o przyczynie tego problemu.
- Poprawiono imiona dwóch naukowców z Flotsam.
- Poprawiono opis skrzyni do składowania przedmiotów.
- Poprawiono opis Runicznego mahakamskiego sihila importowanego z Wiedźmina 1.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!