Project Eternity: J.E. Sawyer o systemie walki w zwarciu

W najnowszej aktualizacji bloga Project Eternity J.E. Sawyer porusza kwestię problemu walki w zwarciu, która nie była doskonała w poprzednich grach spod znaku Infinity Engine. Jak wybrnąć z tej sytuacji? Designer Obsidianu ma pewną koncepcję.

Remedium na problemy wojowników z kontrolowaniem pola walki ma być tzw. Engagement System. Ta nowa mechanika ma sprawić, że ucieczka w czasie walki może kosztować daną postać bardzo wiele... Po szczegóły odsyłam was do artykułu Sawyera. Naprawdę warto się z nim zapoznać.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.