Od weekendu Larian zdążył opublikować już dwie nowe aktualizacje projektu Divinity: Grzechu pierworodnego. Zgodnie z przewidywaniami, pierwszy cel, czyli "twierdza gracza", został osiągnięty. Z artykułów dowiadujemy się również co nieco na temat eksploracji świata Rivellonu.
W czasie rozgrywki natkniemy się bowiem na Phantom Forest. To, jak "głeboki" będzie ten las, zależy jedynie od nas - każdy tysiąc osób wspierajacych projekt powyżej 10 tys. to jeden poziom podziemi więcej. Jak na razie udało się osiągnąć jedną dodatkową kondygnację. Kilka słów o samym Phantom Forest.
Jeśli podczas podróży opuścisz lasy Luculli, niedługo później możesz dotrzeć do Lasu Fantomów - rozległych połaci drzew, których unika niemal wszystko co żyje. Kilka kroków od wejścia wystarczy, by zostać pochłoniętym przez całkowitą ciemność, z której przeniknięciem miałyby problem nawet oczy kota. Wyposażeni w pochodnie mogą stąpać dalej, jednak muszę mieć żelazną wolę, by nie odwrócić się i uciec, kiedy zobaczą wykrzywione bólem grymasy, które zdają się pełzać po szorstkiej korze pozostałych tam pni drzew. Martwe ciała, ciche i nieme, zwisają z powykręcanych gałęzi i nawet wiatr nie ma dość odwagi, by przedrzeć się przez złowieszczy firnament Lasu Fantomów.
Jeszcze więcej o eksploracji dowiadujemy się z najnowszego filmu, w którym deweloperzy prowadzą nas do opuszczonej latarani i podziemnego miasta. Film obejrzycie poniżej - uwaga jednak na spojlery.
Na koniec prezentujemy krótką rozmowę designerów gry na temat tego, co działa, a co należy poprawić w dziele Larian. Dzięki temu krótkiemu filmikowi zyskujemy pewną wiedzę na temat tego, w jaki sposób w belgijskim studiu podejmowane są ważne decyzje projektowe.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!