W ostatniej aktualizacji bloga Project Eternity Tim Cain opisał system craftingu oraz mechanikę niszczenia niektórych przedmiotów, które trzeba co jakiś czas naprawiać. Fani wyrazili jednak ostry sprzeciw wobec wprowadzenia takich funkcjonalności, w efekcie czego Obsidian porzucił ten pomysł.
Kierownik projektu, J.E. Sawyer, napisał na oficjalnym forum studia, że choć jako taki system craftingu pozostaie w grze, to jednak usunięta z niej zostanie umiejętność odpowiedzialna za tworzenie i naprawianie przedmiotów, podobnie jak sama mechanika niszczejących broni i zbroi. Wszystko to w związku z krytycznymi głosami ze strony fanów Project Eternity, jak i wewnętrznych rozmów pomiędzy producentami gry.
Sawyer zapewnił przy tym, że studio cały czas pracuje nad ekonomią w grze, dzięki której gracz nie powinien skończyć z toną niewiele wartego złota. Niemniej brak konieczności reperowania przedmiotów sprawia, że jedna z opcji wydawania ciężko zarobionych pieniędzy zupełnie odpadnie. Waszym zdaniem to dobrze, czy źle? Piszcie w komentarzach!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!