Jedną z najważniejszych cech Seven Dragon Saga jest turowy system walk. W najnowszym dzienniku deweloperski producent gry Paul Murray postanowił przybliżyć nieco związany z tym zagadnieniem system akcji.
TSI stanęło bowiem przed wyborem, czy lepszym rozwiązaniem okaże się system oparty na "akcjach", w myśl którego każda postać posiada odpowiednią liczbę punktów akcji na turę, czy może raczej znacznie prostszy, zapewniający bohaterom jeden ruch na turę. W efekcie deweloperzy postanowili, że stworzą system, który godzi ze sobą oba warianty. Tak powstała mechanika pozwalająca na użycie w każdej turze jednej akcji unikatowej (Unique), zwykłej (Standard) oraz pomniejszej (Minor).
Jak całość wygląda w praktyce? Kilka przykładów zostało opisanych w samym artykule. Jeśli interesuje was ta kwestia, koniecznie zajrzyjcie pod ten adres.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!