Nowe informacje na temat rozgrywki Fallouta 4

Nie milkną echa prezentacji Fallouta 4 na targach E3 2015. Kolejne relacje powoli spływają do sieci, a wraz z nimi pojawiają się nowe informacje na temat rozgrywki. Oto zestawienie najważniejszych z nich.

  • Fallout 4 jest najbardziej szczegółowym, najgęstszym środowiskiem, jakie stworzyła Bethesda. Nawet kierownik projektu Todd Howard nie widział jeszcze wszystkiego.
  • Fabuła Fallouta 4 jest o wiele bardziej "rozgałęziona" od tej, którą znamy z Fallouta 3. Mechanizm rozgrywki ma sprawić, że nieudane misje będą miały logiczne konsekwencje, nie wymuszając wczytania gry.
  • Bethesda planuje wprowadzić do fabuły gry znacznie więcej emocji niż w swoich poprzednich projektach. To własnie dlatego główny bohater otrzyma własny, unikalny głos.
  • W Falloucie 4 Bethesda kładzie ogromny nacisk na system walki. Deweloper zatrudnił nawet speców z Bungie, aby mieć pewność, że nowa odsłona post-apokaliptycznej serii pod tym względem będzie stała w jednym rzędzie z najlepszymi shooterami na rynku.
  • Pod względem kolorystycznym Boston prezentuje się o wiele "żywiej" od lokacji znanych z poprzednich części serii, jednakże tereny najmocniej skażone promieniowaniem nuklearnym pozostaną utrzymane w szarej i brązowej tonacji.
  • Fallout 4 posiada własny system pogodowy, w którym występują m.in. radioaktywne burze.
  • Osada gracza będzie odwiedzana przez losowych NPC-ów, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby wynająć do różnych czynności własnych ludzi.

Po więcej szczegółów odsyłam do artykułu opublikowanego na Game Informerze, który prezentuje jeszcze więcej faktów na temat rozgrywki w Falloucie 4.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.