Możliwość stworzenia nieumarłego bohatera nie zdarza się w grach zbyt często - o ile zdarzyła się kiedykolwiek. W każdym razie taka opcja pojawi się w Divinity: Original Sin 2, bowiem Kickstarterowa kampania Larian Studios przekroczyła właśnie pułap 1,2 mln dolarów, co odblokowało taką niezwykłą alternatywę.
Kilka słów wstępu na temat pozycji nieumarłych w Rivellonie:
Choć żadna z ras Rivellona nie przywykła do pokoju, niewielu musi znosić cierpienia, jakie są udziałem nieumarłych.
Aby w ogóle zostać nieumarłym, umierający musi bezdyskusyjnie odmówić wezwania z Sali Ech. Owe zaświaty, cel podróży większości, stanowią miejsce spoczynku i wieczny dom dla Źródła znajdującego się w każdej rozumnej istocie.
Tylko dlaczego ktokolwiek miałby odrzucać delikatne, naglące wezwanie z Sali?
Więcej informacji na ten temat znajdziecie w najnowszej aktualizacji projektu. Tam też pojawiło się kilka słów wstępu na temat historii nieumarłego bohatera Divinity: Original Sin 2, a także wstępną rozpiskę rasowych umiejętności przywróconych do użycia postaci.
Koniecznie zapoznajcie się również z poniższym filmem, na którym scenarzyści z Larian Studios opowiadają o nieumarłych pod kątem fabuły, wizualizacji i wielu innych aspektów. Polecam.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!