Divinity: Original Sin 2: następny cel zrealizowany, kolejne cele w drodze

Crowdfundingowa kampania Divinity: Original Sin 2 przekroczyłą barierę 1,35 dolarów, co oznacza, że gracze będą mogli wybrać drugie dodatkowe drzewko umiejętności, które pojawi się w finalnej wersji gry. Przy okazji Larian Studios zaprezentowało szereg kolejnych dodatkowych celów, które czekają na realizacje w pozostałych 19 dniach kampanii.

Pierwszym z nich jest dostęp do Sali Ech. Rivellońskie zaświaty zaoferują nam możliwość stworzenia bazy operacyjnej podobnej do Domostwa, ale nie tylko. Larian Studios planuje umieścić tam takie atrakcje, jak duchowe kowadło pozwalające na tworzenie unikatowych przedmiotów, spotykanie zabitych bohaterów i wchodzenie w dodatkowe interakcje z nimi, "wynajmowanie" nieumarłych do wykonywania "brudnej roboty", a nawet możliwość podróżowania pomiędzy innymi wymiarami. Wszystko to może stać się rzeczywistością, jeśli projekt belgijskiego studia uzyska minimum 1,5 mln dolarów.

Plany Larian Studios sięgają jednak znacznie dalej. Oto lista kolejnych celów, jakie stawiają sobie i nam deweloperzy Divinity: Original Sin 2:

  • 1,65 mln - zestaw narzędzi modderskich. Larian zatrudni specjalny zespół designerów, który zajmie się stworzeniem intuicyjnego edytora gry.
  • 1,75 mln - rozwinięcie systemu relacji. Scenarzyści przygotują dodatkowe opcje rozwijające rywalizację, przyjaźń, a nawet prowadzące do romansów!
  • 1,8 mln - Maska Zmiennokształtnego. Nowy przedmiot pozwoli graczowi na zmianę rasy oraz innych atrybutów, dzięki czemu w trakcie jednego przejścia gry będzie można doświadczyć różnego rodzaju rozgrywki.
  • 2 mln - tryb Mistrza Gry. W tym przypadku Larian stworzy zupełnie nowy tryb gry, który pozwoli na prowadzenie sesji w stylu papierowego RPG przy pomocy mechaniki Divinity: Original Sin 2.
 

Więcej informacji na temat Sali Ech oraz nowych celów kampanii na Kickstarterze poznacie oglądając poniższe wideo.

To jeszcze nie wszystko. Warto bowiem wspomnieć o ostatnim pokazie gry, który odbył się na Twitchu studia. W trakcie prezentacji szef Larian Studios, Swen Vincke, odpowiedział na szereg pytań dotyczących Divinity: Original Sin 2 oraz Divinity: Original Sin - Enhanced Edition. Oto kilka najważniejszych informacji:

  • PC-towa wersja D:OS 2 jest absolutnym priorytetem studia. Na innych platformach gra może pojawić się później.
  • D:OS 2 nie wprowadzi możliwości podziału ekranu na 4 części w trybie co-op. Aby uczestniczyć w grze w czwórkę, niezbędne okaże się posiadanie dwóch masyzn i dwóch egzemplarzy gry.
  • System traitów doczeka się znaczących usprawnień.
  • Nie wiadomo jeszcze, kto zastąpi Kirilla Pokrowskiego w roli kompozytora ścieżki dźwiękowej.
  • Nie będzie mieszanych ras, choc nieumarli będą posiadać "podrasy".
  • Fabuła gry ma miejsce tuż przed wydarzeniami znanymi z Beyond Divinity.
  • W D:OS 2 pojawi się wiecej miast niż w D:OS; jednym z nich może być Aleroth.
  • Zabawne opisy cech, znane z Divine Divinity, mogą powrócić.
  • Być może pojawi się możliwość łączenia ze sobą dowolnych zaklęć, choć testy ciągle trwaja i nic nie jest w tej kwestii pewne.

Pełen zapis ostatniej prezentacji gry możecie obejrzeć poniżej. Polecam!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.