Mike McCain powraca do Harebrained Schemes, by poprowadzić kolejny projekt studia

W Harebrained Schemes zachodzą duże zmiany. Po tym, jak studio odłączyło się od wydawcy Paradox Interactive, jego współzałożyciel Mitch Gitelman zrezygnował z funkcji prezesa. Wiodącą rolę przy nowym projekcie odegra za to "stary znajomy" fanów gier amerykańskiego dewelopera, Mike McCain.

W przeszłości był on dyrektorem dwóch udanych projektów Harebrained Schemes: Shadowrun: Dragonfall oraz BattleTecha. Następnie opuścił studio, by zająć się osobistymi projektami. Teraz powraca, by zostać dyrektorem wykonawczym nowej gry amerykańskiego, znów niezależnego studia.

 

Jestem podekscytowany powrotem do wirtualnego biura tego wspaniałego zespołu - powiedział McCain. Przed nami mnóśtwo wyzwań, jednakże kreatywny impet nowego projektu jest naprawdę porywający. Tworzymy małą załogę, która robi coś, w co naprawdę wierzy, i nie mogę się doczekać, by się tym podzielić!

McCain jest znany również z pracy nad takimi produkcjami jak netfliksowski serial Niebieskooki samuraj czy marvelowski film Spider-Man: Poprzez multiwersum. Artysta kierował również warstwą wizualną nagrodzonego Oskarem filmu animowanego Chłopiec, kret, lis i koń. Teraz jednak McCain skupi się w całości nad nowym projektem Harebrained Schemes oraz ponownym przejściem studia w realia niezależnego dewelopera.

W tej ostatniej kwestii nowy dyrektor wykonawczy będzie mógł liczyć na pomoc ww. Gitelmana. Wprawdzie założyciel Harebrained Schemes wycofał się już z codziennych obowiązków, jednakże nadal będzie pełnił funkcję doradcy McCaina oraz jego zespołu.

Robię sobie bardzo potrzebnę przerwę i odkrywam nowy rozdział mojego życia - powiedział Gitelman. Ten zespół jest niesamowicie utalentowany. Jestem z nich dumny, jestem nim podekscytowany i nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł spróbować ich nowej gry. Uważam, że zostanie naprawdę dobrze odebrana przez wieloletnich fanów HBS.

Jak zatem widać, pogłoski o upadku Harebrained Schemes były przesadzone. Wprawdzie jest za wcześnie, by mówić o szczegółach nowego projektu, jednakże można mieć nadzieję, że amerykański deweloper nadal jest w stanie tworzyć taktyczne cRPG-i na miarę trylogii Shadowrun czy BattleTecha.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.